۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۲۵۹۷۰
علمای اهل‌ سنت تأکید کردند؛

تحریم‌ها هیچ تأثیری در تضعیف اراده و مقاومت ملت ایران ندارد

تحریم‌ها هیچ تأثیری در تضعیف اراده و مقاومت ملت ایران ندارد
علمای اهل‌سنت استان کردستان با بیان اینکه تحریم‌ها هیچ تأثیری در تضعیف اراده و مقاومت ملت ایران ندار، یادآور شدند که مردم این دیار پشتیان نظامند.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا سیداحسن حسینی، در حاشیه راهپیمایی 13 آبان با قدردانی از حضور دشمن‌شکن مردم در این مراسم اظهار داشت: استکبار می‌داند، مردم ایران تا آخرین لحظه عمر خود مقاومت کرده و در برابر دشمنان این مرز و بوم می‌ایستند.

وی افزود: تحریم‌ها هیچ تأثیری در کاهش مقاومت مردم نداشته و حضور گسترده مردم در این روز تاریخی نشان‌دهنده افزایش این مقاومت است.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه مردم ایران امنیت و اقتدار کشور خود را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنند، تصریح کرد: این مردم که همیشه پای نظام و انقلاب خود هستند با شرکت خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند و با بیداری و آگاهی ثابت کردند دولت آمریکا هر آنچه در این 40 سال به‌کار بسته، کار‌ساز نبوده است.

وی بیان کرد: مردم انقلابی و ولایت‌مدار اصفهان همچون هرسال، با حضور پرشور خود در این مراسم نشان دادند که پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند و با اتحاد و همدلی خود توانایی مقابله بر هر تهدید و تحریمی را دارند.

ماموستا اقبال بهمنی، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج نیز اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه کردستان امروز در 13 آبان همگام با دیگر هموطنان بار دیگر نمایشی از وحدت، یکدلی، همبستگی و حمایت از انقلاب اسلامی و خشم و انزجار از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: تدابیر مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات دلیل اصلی استمرار این انقلاب است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز بیانگر عدم تأثیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران اسلامی بود.

ماموستا بهمنی خاطرنشان کرد: توان مقاومت مردم افزایش روز افزونی داشته و توطئه استکبار جهانی را بر هم می‌زند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات