۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۶۲۶۰۰۸

توئیتر حساب کاربری وابسته به انصارالله یمن را بست

توئیتر حساب کاربری وابسته به انصارالله یمن را بست
شبکه اجتماعی توئیتر چند روز پس از بستن صفحات وابسته به حزب‌الله لبنان، اقدام مشابهی درباره حساب کاربری وابسته به جنبش انصارالله یمن انجام داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، توئیتر پس از آنکه اخیرا حساب‌های وابسته به جنبش‌های حزب‌الله و حماس را بست همین اقدام را درباره یک حساب کاربری وابسته به جنبش انصارالله یمن انجام داد.

شبکه سعودی «العربیه» به نقل از «رادیو فردا» گزارش داد: توئیتر حساب وابسته به حوثی‌های یمن به نام «The Central Warfare Channel» (کانال مرکزی امور مربوط به جنگ) را مسدود کرد.

سخنگوی توئیتر در این زمینه مدعی شد: در توئیتر جایی برای سازمان‌های تروریستی غیرقانونی و افراط‌گرایی خشن وجود ندارد. ما با مکانیسمی که مردم، تکنولوژی و شراکت‌ها را به هم نزدیک می‌کند، سابقه‌ای طولانی در اتخاذ تصمیمات اجرایی قوی داریم.

بر اساس این گزارش، تعدادی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به «جک دورسی» رئیس اجرایی توئیتر تا اول نوامبر فرصت داده بودند تا مطالب و محتویات وابسته به آنچه را که «سازمان‌های تروریستی» می‌خوانند، در این شبکه اجتماعی از بین ببرد.

شبکه اجتماعی توئیتر شنبه هفته جاری به یکباره و بدون اطلاع قبلی صفحه شبکه المنار وابسته به حزب‌الله لبنان و صفحه «الاعلام الحربی المرکزی» را که اخبار میدانی جبهه مقاومت را پوشش می‌داد، مسدود کرد.

در این روز همچنین حساب کاربری شبکه فلسطینی «قدس» در توئیتر بسته شد و شبکه قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد، توئیتر بدون هیچ هشدار قبلی اقدام به چنین کاری کرده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات