۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۲۶۰۶۷
حجت الاسلام شکریان:

بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راهی در ایجاد تمدن نوین اسلامی است

بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راهی در ایجاد تمدن نوین اسلامی است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه برای توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی در ایجاد یک تمدن نوین اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی امروز در دیدار جمعی از نخبگان فرهنگی استان با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسن عسگری (ع) و با تبریک به مناسبت آغاز زعامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب در حقیقت یک نقشه راه چهل ساله برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
وی با توجه به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: مدیریت کار آمد جهادی و انقلابی می‌تواند بسیاری از مشکلات و بحران‌ها را در جامعه اسلامی رفع کند و این تفکر پیش نیاز تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به نیاز مبرم جامعه به مدیریت انقلابی و جهادی، افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی با برنامه ریزی و توطئه در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و این تحریم‌های ظالمانه و کارشکنی‌ها برای تسلیم کردن ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی است که باید با تقویت روحیه جهادی و انقلابی در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کرد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به ورود نخبگان حوزه و دانشگاه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تاکید کرد: رسالت نخبگان، فرهیختگان حوزه و دانشگاه در راستای تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب امری اجتناب ناپذیر است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران بیان داشت: نخستین مخاطب این بیانیه ارزشمند ملت بزرگ ایران است و اصلی‌ترین مخاطب این بیانیه جوانان و نوجوانان هستند که باید برای توسعه، تعالی و پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند.
 
حجت الاسلام شکریان همچنین به موضوع مدیریت جهادی و انقلابی در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری اشاره و اظهار داشت: مدیریت انقلابی و جهادی نیاز امروز کشور در عرصه‌های مختلف است و می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات امروز جامعه باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به کارنامه درخشان جمهوری اسلامی در چهل سال عمر با برکت این نظام اشاره و تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه برای توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی در ایجاد یک تمدن نوین اسلامی است و این مسیر باید با مدیریت اسلامی کارآمد و جهادی ریل گذاری شود.
 
وی خاطر نشان کرد: حاکم شدن روحیه ایثار و جهاد برگرفته از آموزه‌های اسلامی و سیره و منش اهل بیت (ع) است و این نوع مدیریت تجربه‌ای موفق در کارنامه جمهوری اسلامی است و تنها راه حل برون رفت از وضع موجود و مشکلات کشور حاکمیت یافتن این نوع مدیریت در بخش‌های مختلف کشور است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات