۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۲۶۰۶۸
در تفاهم‌نامه مرکز خدمات و سازمان تبلیغات اسلامی تأکید شد؛

تقویت نهضت خدمت‌رسانی طلاب و روحانیون به جامعه اسلامی

تقویت نهضت خدمت‌رسانی طلاب و روحانیون به جامعه اسلامی
مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی به‌منظور افزایش همکاری‌های دو مجموعه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از معاونان این سازمان با حضور در مرکز خدمات با رئیس و معاونان این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم، ابراز امیدواری کرد این همدلی و همفکری میان دو سازمان کمک کند تا در این برهه حساس به رسالت اصلی خود عمل کنیم.

وی زمینه‌های همکاری سازمان تبلیغات و مرکز خدمات را بسیار زیاد برشمرد و خواستار افزایش همکاری دو نهاد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به رویکرد هدفمندی برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات گفت: بر اساس این رویکرد، مرکز خدمات در نظر دارد از مبلغین برتر حمایت بیشتری انجام دهد و سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند در معرفی مبلغین ممتاز و برتر با مرکز خدمات همکاری کند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های جدید مرکز خدمات توانمندسازی معیشتی خانواده‌های طلاب و روحانیون است، افزود: در تلاشیم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ویژه خانواده‌های روحانیون، آنها حرفه‌ای را یاد بگیرند تا حداقل بتوانند هزینه‌های زندگی خود را کم کرده و به اقتصاد خانواده نیز کمک کنند.

رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: استفاده از ظرفیت‌های دو مجموعه در برگزاری اردوهای خانوادگی و فرهنگی از دیگر محورهای همکاری دو مجموعه می‌تواند باشد.

وی تصریح کرد: برای ارائه خدمات مناسبت و هدفمند نیازمند این هستیم که اطلاعات پذیرشی طلاب به روز باشد و دو نهاد می‌توانند با تبادل اطلاعات در به‌روز رسانی این اطلاعات همکاری کنند.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام و المسلمین قمی بر هم‌افزایی دو مجموعه تأکید کرد و این افزایش همکاری را در مسیر ارتقای کار تبلیغ دانست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی اراده‌ای جدی برافزایش همکاری و هم‌افزایی با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه دارد و در این راه نباید به تفاهم‌نامه و قراردادها بسنده کرد.

در ادامه جلسه، معاونت‌ها و مدیران کل سازمان تبلیغات و مرکز خدمات به بیان عرصه‌های مختلف همکاری دو مجموعه پرداختند و در پایان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

گفتنی است، ارتقای کارکرد تبلیغی و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی طلاب و روحانیون، ارتقای هویتی و کارکردی خانواده و همسران طلاب و مبلغان، حمایت هدفمند از مبلغان و خانواده ایشان و تقویت نهضت خدمت‌رسانی طلاب و روحانیون به جامعه اسلامی ازجمله اهداف تفاهم‌نامه مرکز خدمات و سازمان تبلیغات اسلامی است./1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
درباره کارکردهای روحانیت که موجب ارتقا جایگاه اجتماعی طلاب میشه باید کار بیشتری صورت بگیره، مرکز خدمات و سازمان تبلیغات می تونن در این باره کارگروه هایی را تشکیل بدن تا از این ظرفیت بهتر و بیشتر بهره گرفته بشه
0
0