۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۲۶۱۰۲
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه:

تنها راه دفع حربه تحریم تقویت توان داخلی است

تنها راه دفع حربه تحریم تقویت توان داخلی است
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه در بیانه ای تنها راه مقابله با حربه تحریم را تقویت توان داخلی دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم تکیه بر توان داخلی را راهکار غلبه بر مشکلات دانست.

متن این بیانیه به این شرح است:

یوم الله ۱۳ آبان در دو عرصه باید در تاریخ سیاسی ایران باقی بماند،

عرصه مبارزه با استکبار و عدم کرنش نوجوانان و جوانان این مرز و بوم در مقابل سرکشان عالم

و عرصه شناخت خوی استکباری و شیطان صفتانه ظالمین به خصوص آمریکای جنایتکار.

ملت ایران بداند که مستکبران به دنبال سیطره بر منابع عظیم خدادادی این مملکت اند و مادامی که به خواسته های خود نرسیده‌اند، به هر حیله و ترفندی متوسل می شوند تا ملت هدف را به زانو درآورده و به مقاصدشان دست یابند.

کودتا، حمله نظامی، نفوذ، تحریم اقتصادی، سیاسی و انواع و اقسام سیاست های استثماری را به کار می بندند تا بتوانند اولاً هژمونی خود را در جهان گسترش داده و ثانیاً منافع عظیم کشورها را چپاول نمایند. نظریه ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاء و ویران‌کننده کید دشمنان، به دنبال تحقق خوشبختی واقعی بشر بوده و از دل حوزه ی علمیه بروز و ظهور یافته و از این رو بر تمامی ارکان‌حوزه: مراجع عظام تقلید، اساتید و طلاب معظم، فرض و واجب است تا با حضور در عرصه روشنگری ملت شریف ایران به جهت مقابله با سیاست های استکباری آمریکا و صهیونیسم بین الملل، زمینه بسط حکومت اسلامی در جهان را فراهم آورد .

در این زمینه نکاتی چند از اهمیت بالایی برخوردار است

۱. استکبار به دنبال ناامید کردن قشر جوان جامعه است، پرداختن به صفحه های امیدبخش جمهوری اسلامی و پرهیز از سیاه نمایی  کمبودها، نقش بسیار مهمی در امیدبخشی به اقشار مختلف جامعه دارد.

۲.حربه تحریم، تنها با تقویت قدرت بازدارندگی و تکیه بر توان داخلی و قطع امید به دستان بیگانه، که پیام قرآن شریف است؛ قابل دفع می باشد.

۳. مذاکره با کسانی که سالیان متمادی، چهره واقعی خود را در پشت نقاب مخفی نموده‌اند و اخیرا دست های چدنی آنها به وضوح نمایان شده است،هیچ فایده ای به جز سرافکندگی نخواهد داشت.

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، ضمن پاسداشت نقش‌آفرینی نوجوانان وجوانان انقلابی این مرز و بوم که در مبارزه با استکبار جهانی به منصه ظهور رسید؛ با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه و فریاد برآوردن هیهات منّا الذلّه،  بار دیگر با رهبر معظم انقلاب خَلَف راستین امام  راحل(قدس سره) بیعت می نماید و اراده مستحکم خود را در ادامه مبارزه با استکبار نشان می‌دهد.

مصطفی رستمی
ارسال نظرات