۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۲۶۱۰۳
حجت الاسلام سلیمی:

پولشویی در دولت کنونی به اوج رسیده است

پولشویی در دولت کنونی به اوج رسیده است
عضو فراکسیون روحانیت پارلمان در واکنش به خروج وزیر امور خارجه از جلسه دیروز پارلمان، گفت: آقای ظریف باید بداند که پولشویی در دولت کنونی به اوج رسیده است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در خانه ملت امروز سه‌شنبه ۱۴ آبان سال ۹۸ در تذکری شفاهی در صحن علنی پارلمان گفت: طبق فرایند سوال از وزرا تا زمانی که نمایندگان مجلس نظرات خود را درباره پاسخ‌های وزیر مربوطه ارائه نکرده‌اند، این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در جلسه روز گذشته سوال از وزیر امور خارجه آقای ظریف در میانه جلسه مجلس را ترک کردند و به همین دلیل ایشان باید برای پاسخگویی مجدد دوباره در پارلمان حضور پیدا کنند.

این عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با انتقاد از نحوه تعامل ظریف با وکلای ملت، بیان داشت: وزیر امور خارجه در مواجهه با خارجی‌ها لبخند می‌زند، اما در مقابل نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با عتاب و خطاب صحبت می‌کند.

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: آقای ظریف در گذشته اظهاراتی در خصوص پولشویی در کشور مطرح کردند، باید از ایشان پرسید که تا کنون چندنفر را در این رابطه به قوه قضائیه معرفی کرده‌اند. ضمنا لازم است ایشان بدانند که مسأله پولشویی در همین دولت متبوع ایشان به اوج خود رسیده است./۸۵۶/
ارسال نظرات