۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۲۶۱۶۸

حضور آیت الله وحید خراسانی در دسته عزاداری امام حسن عسکری

حضور آیت الله وحید خراسانی در دسته عزاداری امام حسن عسکری
همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) حضرت آیت الله وحید خراسانی به همراه طلاب، روحانیان، علما و اقشار مختلف مردم در دسته عزاداری امام حسن عسکری(ع) حضور یافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) حضرت آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید به همراه طلاب، روحانیان، علما و اقشار مختلف مردم در دسته عزاداری برای امام حسن عسکری(ع) حضور یافت.

براساس این گزارش، حضرت آیت‌الله وحید خراسانی امسال نیز همانند سال گذشته با هدف بزرگداشت مقام والای پدر بزرگوار امام زمان(عج)، همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) پس از اقامه عزاداری در فاطمیه صاحب الزمان(عج) در دسته عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) حاضر شد.

قبل از آغاز حرکت دسته عزا، حجت الاسلام نظری منفرد استاد حوزه علمیه قم در فاطمیه صاحب الزمان(عج) دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی به ایراد سخن پرداخت و ابعاد گوناگون زندگانی نورانی امام حسن عسکری(ع) را تبیین کرد.

شایان ذکر است، این دسته عزاداری فاصله میان دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی واقع در خیابان صفاییه تا حرم حضرت معصومه(س) را با حضور این مرجع تقلید طی کرد و مصیبت شهادت امام عسکری (ع) را به بانوی کرامت حضرت معصومه(س) تسلیت گفت.

در طول مسیر نیز مردم ولایت مدار و محبان اهل‌بیت (ع) به همراه این مرجع تقلید با مداحی و عزاداری پرشور خود ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) به محضر امام زمان (عج)، حزن و اندوه خود را از این مصیبت نشان دادند.

گفتنی است، در پایان مراسم حضرت آیت الله وحید خراسانی به همراه محبان ائمه اطهار(ع) در جوار حرم حضرت معصومه(س) گردهم آمده و به عزاداری و سوگواری برای شهادت امام حسن عسکری (ع) پرداختند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
برای سلامتی علمای اسلام صلوات
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
آجرک الله یا بقیه الله
0
0