۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۲۶۱۷۷
در راستای ارتقای سطح تدریس؛

ارزیابی علمی اساتید در طول سال تحصیلی صورت می‌گیرد

ارزیابی علمی اساتید در طول سال تحصیلی صورت می‌گیرد
معاون آموزش مدرسه صاحب الزمان ماهشهر گفت: در راستای ارتقای سطح تدریس ارزیابی علمی اساتید در طول سال تحصیلی صورت می‌گیرد.
حجت الاسلام پوردشت، معاون آموزش مدرسه صاحب الزمان ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه سال تحصیلی جدید مدرسه از ۲۵ شهریورماه آغاز شد، اظهار داشت: در برنامه درسی نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی ایجاد کردیم به این معنا که صبح‌ها پس از کلاس اول، دروس مباحثه‌ای داریم و در آخر تایم صبح، کلاس دروس جنبی (آموزشی، پژوهشی و کارگاه‌های علمی) به مدت ۴۵ دقیقه پابرجا است.

معاون آموزش مدرسه صاحب الزمان ماهشهر با بیان اینکه کلاس‌های درسی تا عصر ادامه پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: امسال در دو مقطع متوسطه اول (سیکل) و دوم (دیپلم) طلبه جذب کردیم به این معنا که در متوسطه اول ۸ طلبه و در متوسطه دوم ۷ طلبه پذیرش داشتیم.

حجت الاسلام پوردشت در رابطه با کارگاه‌های آموزشی و علمی ادامه داد: این کارگاه‌ها از سوی معاونت پژوهش پیگیری می‌شود البته در طول سال تحصیلی برنامه‌هایی از قبیل ارزیابی اساتید و شیوه‌های تدریس شان را در راستای ارتقای سطح علمی و شیوه‌های تدریس پیگیر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اساتید طلاب سطح یک تا سه فارغ التحصیلان مدرسه هستند، عنوان داشت: ارزیابی‌های صورت گرفته از اساتید بسیار عالی است و در این باره حجج اسلام محمدی، اصولی، خودکامه و بریحی که طلاب مدرسه هستند، در ارزیابی‌های صورت نتیجه مطلوب و قابل قبولی به دست آوردند و با حکم تدریس، مشغول علم آموزی به سایر طلاب هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات