۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۲۶۱۸۴

یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ و ۱۴۰شهید محله خاتم‌النبیین اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ و ۱۴۰شهید محله خاتم‌النبیین اردبیل برگزار شد
یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ و ۱۴۰ شهید محله خاتم‌النبیین(ص) اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های شهدا و مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، یادواره شهدای عملیات والفجر 4 و 140 شهید محله خاتم‌النبیین(ص) اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های شهدا و مسئولان برگزار شد.

آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: امروز اقتدار و امنیت کشور را مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم و این مردان بی‌ادعا در دوران دفاع مقدس جان خود را در مقابل هجوم دشمنان سپر کرده و نگذاشته‌ان وجبی از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

وی افزود: شهیدان درس ایثار، کرامت، فداکاری، صبر و استقامت به ما هدیه کردند و درخت امنیت و اقتدار را در کشور کاشتند.

آیت‌الله عاملی با اشاره به مفهوم شهید و شهادت در آیات قرآن کریم و روایات ائمه معصومین(ع) تصریح کرد: از زمانی‌که انبیا برای هدایت انسان‌ها مبعوث شدند شهید و شهادت نیز پدیدار شد چرا که انبیا و اولیای الهی همواره با دشمنان بسیاری روبه‌رو بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل بیان کرد: فرهنگ عاشورایی بر هر توطئه‌ای از سوی دشمن پیروز می‌شود و این مسئله نقش ویژه‌ای در تقویت امنیت و حفظ این سرزمین دارد.

وی با تاکید به تهدیدات دشمنان اظهار کرد: امروز در حالی تیر و ترکش‌های دشمن رو به اتمام است که آنها چاره‌ای جر تحریم آنچه که در گذشته تحریم کرده بودند ندارند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات