۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۲۶۲۰۱

جهادگران بسیجی در ۱۲ شهرستان استان مرکزی در حال فعالیت هستند ‌

جهادگران بسیجی در ۱۲ شهرستان استان مرکزی در حال فعالیت هستند ‌
دبیر کمیته اجتماعی و خدمت رسانی کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: جهادگران بسیجی در ۱۲ شهرستان استان مرکزی در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، وحید مداحی در آیین بهره برداری از اولین واحد تکمیل شده تخریبی از سیل بهار در روستای محمدیه اراک اظهار داشت: این واحد که کاملا تخریب شده بود امروز توسط مهندس ربوبی مدیر دفتر مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کل کشور و مسئولین استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی توجه به محرویت زدایی و اقشار کم برخوردار بوده افزود: در این راستا اقدامات بسیار گسترده ای انجام شده که مهمترین آن محرومیت زدایی در روستاها و اهدای 620 جهیزیه به نیازمندان است که تکمیل این واحد مسکونی نیز در راستای کنگره شهدای استان بوده است.

مداحی افزود: این منزل 60 متری که به همت جهادگران بسیجی و با مشارکت سازمان بهزیستی،بنیاد مسکن و کمیته امداد تکمیل شده امروز به این خانواده تحویل داده شد.

دبیر کمیته اجتماعی و خدمت رسانی کنگره شهدای استان بیان کرد: امروز بهترین شیوه ای که می‌توانیم تفکر انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام در بین اقشار مختلف مردم به ویژه روستاها گسترش بدهد اردوهای جهادی و خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز اردوهای جهادی جایگاه ویژه‌ای در بین مردم پیدا کرده گفت: امروز اردوهای جهادی مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم برخوردار را به آینده انقلاب اسلامی امیدوار کرده و برگزاری اردوهای جهادی کمترین کاری است که بسیجیان جهادگر می‌توانند برای خدمت به مردم انجام دهند.

مداحی با بیان اینکه در استان مرکزی بیش از 5 هزار واحد مسکونی سیل زده وجود داشته افزود: با تلاش‌های جهادگران بسیجی و همکاری سایر نهادهای خدمت‌رسان روند بازسازی، تعمیر و تکمیل آنها در حال انجام است.

وی ادامه داد: جهادگران بسیجی در 12 شهرستان استان در حال فعالیت هستند و تمام توان خود را برای خدمت بی منت به مردم و مناطق آسیب زده در سیل گذاشته اند.

دبیر کمیته اجتماعی و خدمت رسانی کنگره استان خاطرنشان کرد: هم اکنون اولویت برنامه‌های بسیج سازندگی تکمیل 300 واحد مسکونی سیل زده در سطح استان است که تلاش می‌کنیم تا رسیدن فصل شدید سرما آنها را به سرانجام برسانیم./1350/د102/ب1

ارسال نظرات