۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۲۶۲۱۰
در دیار ۱۵ خرداد صورت گرفت؛

عزاداری روز شهادت امام حسن عسکری با حضور علما و مردم ولایی ورامین

عزاداری روز شهادت امام حسن عسکری با حضور علما و مردم ولایی ورامین
مراسم عزاداری پیاده علما و مردم ولایی ورامین همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امام حسن عسکری(ع) در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) طبق سال های گذشته مراسم عزاداری پیاده علما، طلاب و مردم مومن در شهرستان ورامین برگزار شد.

در این مراسم خانواده معظم شهدا، حجت الاسلام محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، طلاب و مسؤولان حوزوی و اقشار مختلف مردم به عزاداری پرداخته و این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس امام زمان(عج) تسلیت عرض کردند.

مردم پس از عزاداری در مصلی صاحب الزمان(عج) دسته دسته با پای برهنه به سوی گلزار شهدای سید فتح الله حرکت کردند.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: تعطیلاتی که به مناسبت شهادت اهل بیت(ع) در تقویم کشور ثبت شده برای تفریحات نیست.

وی با بیان اینکه تعطیلات ایام شهادت اهل بیت(ع) در راستای ادای احترام و آشنایی با مکتب آن بزرگان است، ادامه داد: مسؤولان که از تعطیلات کشور استفاده نمی کنند و در این ایام سر از آنتالیا در می آورند ننگ آور هستند.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید برای چنین تعطیلاتی برنامه داشته باشند و مردم را بیشتر با فرهنگ اهل بیت(ع) آشنا کنند، گفت: ترویج فرهنگ و سیره نبوی باید در میان جوانان لازم و ضروری است و تمام دستگاه های فرهنگی موظف هستند مروج فرهنگ اهل بیت(ع) باشند./813/پ310/ب1

تعداد بازدید : 5

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات