۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۶۲۶۲۱۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهید موسوی از امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمد

شهید موسوی از امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمد
نماینده ولی فقیه در لرستان شهادت شهید نورخدا موسوی را الگو خواند و گفت: شهید موسوی توانست در دوران خدمت سربلند شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، بعدازظهر امروز در مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید سیدنورخدا موسوی، با گرامی‌داشت یاد شهدا و تسلیت شهادت امام حسن‌عسکری(ع) گفت: شجاعت و شهامت ریشه در ایمان دارد.

وی از شهید موسوی به عنوان آیت خدا یاد کرد و افزود: امروز خانواده شهید موسوی از امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شهادت شهید نورخدا موسوی الگو، مجروحیتش مایه افتخار و رفتنش ابدی شد، یادآور شد: شهید موسوی توانست در دوران خدمت سربلند شود و در جهاد در راه خدا برای جوانان الگو باشد.

وی ادامه داد: جهاد در راه خدا دستاورد مهم انقلاب اسلامی بود و در دوران دفاع مقدس جوانان ما با روحیه جهادی خویش در برابر دشمن ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه امروز همه ما امنیت و آرامش را مرهون خون شهدا هستیم، افزود: باید راه شهدا را ادامه دهیم و به آرمان های شهدا پایبند باشیم.

امام جمعه خرم آباد شهید موسوی را مایه افتخار و عزت خواند و گفت: امروز همه ما باید در راه ولایت ثابت قدم و استوار بمانیم.‏‌

گفتنی است، شهیدسیدنورخدا موسوی ۱۷ اسفند ماه سال ۸۷ در منطقه«لارستان» واقع در استان سیستان‌وبلوچستان در مقابله با گروهک تروریستی ریگی حضور یافت و توسط این گروه از ناحیه سر مجروح و به درجه جانبازی نائل آمد.

وی بیش ‌‌از ۱۰ سال به‌ عنوان جانباز صد درصد و شهید زنده لرستان یک زندگی نباتی را گذراند و سرانجام در شانزدهم آبان ‌ماه سال گذشته همزمان با شب شهادت نبی مکرم اسلام(ص) و سبط اکبر امام حسن‌مجتبی(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات