۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۲۶۲۲۸
رییس دفتر مقام معظم رهبری:

حجت الاسلام والمسلمین لائینی چهره‌ای شناخته شده، متدین، متعبد و فاضل است

حجت الاسلام والمسلمین لائینی چهره‌ای شناخته شده، متدین، متعبد و فاضل است
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به معارفه نماینده جدید ولی فقیه در مازندران، گفت: ایشان چهره‌ای شناخته شده، متدین، متعبد و فاضل است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری عصر امروز در بدو ورود به فرودگاه ساری در جمع خبرنگاران گفت: آیت الله طبرسی گرفتار کسالت شدیدی هستند و از خدا می‌خواهیم به ایشان عافیت و سلامتی بدهد.
 
وی افزود: خود ایشان یک نامه‌ای خدمت حضرت آقا نوشتند و تقاضا کردند که ایشان را از ادامه مسؤولیت امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در استان معاف کنند و حضرت آقا هم، چون وضع و گرفتاری ایشان را از نظر کسالتی که داشتند می‌دانستند با تقاضای ایشان موافقت کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به دلایل حضور خود در مازندران گفت: بنده برای تودیع این مقام بزرگ در استان و معارفه امام جمعه جدید و نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران آمدم.
 
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به معارفه نماینده جدید ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری افزود: ایشان چهره‌ای شناخته شده، متدین، متعبد و فاضل هستند و همان راه را ادامه خواهند داد.
 
بر اساس این گزارش؛ مقام معظم رهبری امروز در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی را به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری منصوب کردند.
 
گفتنی است؛ مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در مازندران صبح فردا با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری در ساری برگزار می شود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات