۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۲۶۲۳۴
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان:

تکلیف روحانیت امروز از هر زمان دیگری سخت تر است

تکلیف روحانیت امروز از هر زمان دیگری سخت تر است
تولیت مسجد مقدس جمکران وهابیت و شیعه انگلیسی را دو لبه یک قیچی علیه تشیع دانست و تأکید کرد که در شرایط فعلی که هجمه علیه انقلاب اسلامی زیاد شده تکلیف روحانیت سخت تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجدید بیعت طلاب و فضلای حوزه های علمیه با امام زمان(عج) همزمان با نهم ربیع الاول در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در این مراسم با اشاره به فعالیت های مخالف وحدت از سوی برخی افراد ناآگاه در ایام اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که بحث اهل سنت از وهابیت جدا است و ما نباید اهل سنت را وهابی بدانیم.

وی با بیان این که همه اهل سنت واقعی به اهل بیت(ع) ارادت دارند، افزود: همین چند روز پیش در ایام شهادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس بودم و دیدم جمعی از اهل سنت در حرم مطهر امام رضا(ع) با حالت دست بسته نماز خواندند و زیارت نامه هم به دست گرفته و زیارت حضرت را نیز خواندند.

تولیت مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: جریان وهابیت و داعش و سپاه صحابه از اهل سنت نیستند بلکه عمدتا جریان هایی هستند که در کنار شیعه انگلیسی به عنوان دو لبه قیچی در فضاهای مختلف تلاش می‌کنند تا تشیع را از بین ببرند.

وی با اشاره به انفجار حرم امامین عسکریین در سالیان گذشته به دست وهابیت مزدور و خائن خاطرنشان کرد: به همان اندازه که منفجر کردن حرم امامین عسکریین جنایتی بزرگ از وهابیت بود به همان اندازه افرادی که باعث تحریک آنها می شوند نیز نقش دارند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در ادامه با تأکید بر این مسأله که نباید به اسم اهل بیت(ع) کارهایی بر خلاف اهل بیت(ع) انجام داد، گفت: ما برای گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) باید از جنبه های ایجابی و ارزشی قضیه استفاده کنیم.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: امشب در آغازین روز امامت امام زمان(عج) باید با تجدید عهد با حضرت که همواره آن را به زبان مطرح می کنیم در مقام عمل هم به آن پایبند باشیم.

وی در ادامه یادآور شد: در مقام سربازی امام زمان(عج) و در فضای طلبگی در این مقطع و پیچ تاریخی و زمینه ای که به برکت انقلاب اسلامی و به برکت شهدا فراهم شده در مسیر  ولایت فقیه حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تکلیف طلاب و فضلای حوزه در این دوران را سخت تر از هر زمان دیگری توصیف کرد و خاطرنشان کرد: این گونه انقلاب در حال پیش رفتن است و جریان مقاومت در حال اوج گرفتن است، تکلیف سخت تر از هر زمانی است و ما باید از جان و مال و همه چیز خود برای اعتلای این مسیر بگذریم./1330//202/خ

ارسال نظرات