۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۲۶۲۴۰
امام جمعه موقت کاشان:

یاری کردن انقلاب یکی از وظایف شیعیان در عصر غیبت است + فیلم

یاری کردن انقلاب یکی از وظایف شیعیان در عصر غیبت است + فیلم
حجت الاسلام اسلامی تبار یاری کردن انقلاب را یکی از وظایف شیعیان در عصر غیبت دانست و گفت: اگر انقلاب به حاشیه برود و شکست بخورد ظهور امام زمان (عج) به تأخیر خواهد افتاد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در آیین آغاز امامت امام زمان (عج) که در مسجد آیت الله رضوی کاشانی برگزار شد، گفت: امام زمان (عج) نه تنها ولی نعمت شیعیان بلکه ولی نعمت همه انسان‌ها است.

وی افزود: وجود ما و حیات ما به واسطه وجود امام زمان (عج) است و برای همین است که در روایت می‌فرماید، «بِوُجُودِهِ ثَبَتَتِ الأرضُ و السَّماء» اگر آسمان و زمین در جای خودش آرام گرفته است به خاطر وجود امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: اگر حجت روی زمین نبود کره زمین تحمل موجوداتی که روی آن هستند را نداشت و هر آنچه که روی زمین است درخود فرو می‌برد، اما زمین به واسطه وجود چنین انسان ذی قیمتی همه را تحمل کند.

وی افزود: امام زمان واسطه رزق و روزی همه انسان‌ها است و از برکت وجود حضرت است که همه موجودات رزق می‌خورند، چون امام زمان (عج) نماینده خدا و ولی و سفیر خدا روی زمین است و همه برکات ابتدا به حضرت نازل می‌شود و از سوی حضرت به همه دنیا توزیع می‌شود.

امام جمعه موقت کاشان به وظایف شیعیان نسبت به امام زمان (عج) اشاره کرد و عنوان کرد: یکی از وظایف شیعیان نسبت به امام زمان (عج) یاری کردن انقلاب است، چرا که اگر انقلاب به حاشیه برود و شکست بخورد ظهور امام زمان (عج) به تأخیر خواهد افتاد.

وی افزود: انقلاب اسلامی را امام زمان (عج) هدایت کرد و با مدیریت حضرت به پیروزی رسید تا به مرور زمینه برای ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: امروز همه مردم و مستضعفان دنیا بیدارشده و شوروی نابود شده و غرب و صهیونیست جهانی در حال نابودی هستند و آمریکا روبه افول است.

وی افزود: انقلاب اسلامی بدون هیچ پشتوانه نظامی و تنها با امداد‌های غیبی و رهبری امام خمینی (ره) بررژیم طاغوت که آمریکا پشتیبان آن بود به پیروزرسید.

امام جمعه موقت کاشان گفت: دشمن طی ۴۰ سال گذشته همواره برعلیه نظام توطئه کرده است آن هم توطئه‌هایی که هر یک از این توطئه‌ها می‌توانست یک کشور را نابود کند، اما روز به روز بر قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی اضافه شده است./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 9

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات