۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۶۲۶۲۴۳

شکایت مردم قم از ابراهیم فیاض

شکایت مردم قم از ابراهیم فیاض
جمعی از مردم قم در نامه‌ای به دادستان قم از اظهارات توهین آمیز و بی پایه و اساس ابراهیم فیاض علیه مردم شریف قم شکایت کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جمعی از مردم قم در نامه ای به دادستان قم از اظهارات توهین آمیز و بی پایه و اساس ابراهیم فیاض شکایت کردند.

متن شکایت مردم قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای غریب دامت برکاته

دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب استان قم

با سلام و تحیت به استحضار می‌رساند در تاریخ ۱۳۹۸/۸/۱۴ سایت خبری-تحلیلی «آزادی»، مصاحبه ای با آقای ابراهیم فیاض نموده که متضمن توهین، افترا، تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب است.

در این گفت‌وگو آقای ابراهیم فیاض که با بررسی، شذوذات و انحرافات فکری وی قابل مشاهده می‌باشد قطع نظر از این‌که به مرحوم مصطفوی -پدرزن امام راحل عظیم الشان- مطلب خلاف واقعی را نسبت داده، همه‌ی علماء، طلاب و مردان قمی را با این عبارت مورد افترا قرار داده است که:

«همین آقایان با صیغه‌هایی که در قم کردند این شهر را پر از فاحشه کردند!»

«... همان‌طور که گفتم فاحشه‌های قم حاصل صیغه‌های خیلی از آقایان است!»

در این عبارات هیچ‌گونه تبیینی برای "...خیلی از آقایان" وجود ندارد، در نتیجه موضوع آن همه‌ی مردان قمی است و هر فرد قمی می‌تواند از وی شاکی باشد.

در جای دیگری می‌گوید: «... امروز می‌بینیم که ردیف چهارتا چهارتا کنار خیابان‌های قم می‌ایستند، آن هم با حجاب کامل! چند شب قبل ماشین خود من در قم خراب شد و دیدم که فاحشه با چادر و مقنعه و حجاب کامل به ماشین چسبیده بود!»

 اولا: ذکر "حجاب کامل" گویای لایه‌ی فکری دشمنی با حجاب کامل است که به این نحو می‌گوید یعنی بدحجاب‌ها و بی حجاب‌ها سالم اند و فقط در قم محجبه‌ها فاحشه اند.

ثانیا: ذکر "چهارتا چهارتا" معنای کثرت می‌دهد یعنی در قم تعداد این افراد کثیر است. دراین رابطه هیچ‌گونه مدرک و سندی که مثبت این ادعا باشد وجود ندارد و آماری در دسترس نیست.

ثالثا: ایشان از کجا پی به فاحشه بودن آن خانم‌ها برده است؟!

چون در گفت‌وگوی خود برای فاحشه بودن آن‌ها دلیلی ارایه نکرده است.

آقای ابراهیم فیاض با نسبت صریح دادن امر فاحشگی به زنان محجبه‌ی قمی بدون مقید و محدود کردن موضوع مرتکب موضوع ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی شده و چون در این گفت‌وگو بدون رساندن هدفی فقط به فاحشگی زنان ناشی از عملکرد آقایان در قم اشاره نموده، لذا قصد اضرار به مردم عفیف و شهیدپرور قم با اظهارات کذب و خلاف ‌حقیقت داشته که مصداق ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی است.

در پایان به علت تشویش اذهان عمومی و ناامن کردن فضای ذهنی مومنین ایران نسبت به مردم شریف قم، برای نامبرده تقاضای اشد مجازات را دارد.

باتشکر

جمعی از مردم استان قم

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
من هم این شکایت نامه را امضا می کنم
9
2
ناشناس
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
پدر همسر امام خمینی (ره) مرحوم آیت الله میرزا محمد ثقفی طهرانی صاحب تفسیر روان جاوید می باشند نه آقای مصطفوی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
چقدر آدم خبیثی هست این بشر
9
2
ناشناس
Japan
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
شاید رفته تو یکی از محله های قدیمی کفتر سخنگو ببینه دچار اینهمه عقده و کینه شده
10
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
این آقا اینهمه حماقت و کینه داشته چرا اون سایت خبری این مطلب رو منتشر کرده است ؟
10
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
مردک خبیث چرا این قدر دروغ گویی و اتهامات بی پایه
خدا لعنتت کنه
9
3
حمیدیان
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
باید مبانی نظری او را به صورت عالمانه و مودب نقد کرد. البته هتاکی و بی احترامی پاسخ علمی نداره.
3
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
سلام، خوب است که رسا این مساله را از دادستانی قم پیگیری کند و برای مردم اطلاعرسانی نماید و همچنین با مصاحبه با افراد سرشناس حوزه و مسئولان قم این مساله را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند که دیگر کسی جرات توهین به مسائل اسلامی و شهر مقدس قم و علما و طلاب نکند.
4
2
ناشناس
United Kingdom
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
===چرا همه را اینجوری میبینی
4
2
ناشناس
United Kingdom
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
بد
3
2
محمد جواد از تهران، قریه دولاب...
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
...بالاخره بعضیها که وارد باغ و گلستان میشن، بجای اینکه شکوفه ها و سردرختیها را ببینن، کودها و آشغالای پای درختان را میبینه!....
2
2
امیری
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
منافقین بدترازدشمنانند خدالعنت کند همه منافقین را
1
2
از اهالی شهر قم
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
من ۳۴ سالمه و ۳۴ سال هست درقم هستم ، پدر و پدربزرگم هم اهل قم بودن ، نه خودم چنین چیزی دیدم که این آدم بی ادب میگه ، نه از بزرگان و اقوام چنین چیزی شنیدم ، نمیگیم اصلا چنین چیزی نیست ، اما همه جای دنیا هست ، قم هم هست منتها خیلی کم ، انقدرکم که من که قمی هستم اصلا ندیدم ، ...
4
2
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
کاش شما ها بلد بودید به جای انگ زنی و خبیث خواندن این آقا و دشنام دادن و منافق خواندن ایشون پاسخ علمی بهش میدادین...خیر سرتون و خیر سر این سایت، شما سردمدار حوزه های علمیه هستید این نوع ادبیات چه سنخیتی با علم محوری و نهضت آزاد اندیشی داره....
2
2
ناشناس
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مگر ایشان علمی صحبت کرده اند، که علمی پاسخش داده شود.
هر خانم محجبه ای که در اطراف ماشینی به هر علت ایستاده باشه، ایا زن صیغه ای است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
یک سوال چرا به لحاظ آماری گفته شده در امر طلاق قم صدر نشین است در کشور دردادگاه ها چه خبر است این زنان جوان بدنبال طلاق هستند
2
2
ناشناس
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
برای من هم مبهم است قضیه ، در حالیکه شهر قم یکی از بالاترین میزان طلاق را در کشور دارد ، هیچ بررسی نشده است که زنانی که مطلقه می شوند چه شرنوشتی دارند؟ می دانیم که اعتیاد یکی از دلایل طلاق است بنابراین وقتی قم یکی از بالاترین میزان طلاق را در کشور دارد به این معنی است که به لحاظ اعتیاد به مواد مخدر نیز یکی از بالاترین نرخ ها را در کشور دارد و این به معنی کاهش یافتن تقید دینی است آیا بررسی شده است که کاهش تقید دینی چه اثراتی در قم داشته است؟ همچنین قم یکی از بالاترین تعداد جوانان مجرد را در کل کشور دارد زیرا تعداد بسیار زیادی طلاب ایرانی و خارجی برای ادامه تحصیل به قم می آیند و به دلیل مشکلات اقتصادی قادر به ازداج نشده اند آیا بررسی شده است که این تاثیر در قم گذاشته است یا خیر؟ قم یکی از بالاترین ...
عاصی
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
نباید این مطالب نادرست رو علنی میگه
2
1
رحمان
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
یه آمار غلطی میگن بعد شما روش مانور میدی
اخه کی گفت قم بیشترین آمار طلاق رو داره
همه عالم وآدم میدونند تهران بیشترین آمار طلاق رو داره نه قم
مهدی قیاسی
Iran, Islamic Republic of
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران ازدواج و طلاق در خصوص استان‌های دارای بیشترین رویداد طلاق گفت: به ترتیب استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، مازندران، گیلان، اهواز و آذربایجان غربی درای بیشترین آمار ثبت شده طلاق بودند.(باشگاه خبرنگاران)
1
0