۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۲۶۲۴۸
شریعتمداری:

برخی مسؤولان سر نخ مطالبات مردم را به نقاط موهوم وصل کرده اند

برخی مسؤولان سر نخ مطالبات مردم را به نقاط موهوم وصل کرده اند
مدیرمسؤول روزنامه کیهان بابیان اینکه برخی مسؤولان سرنخ مطالبات مردم را به نقاط موهوم وصل کرده اند، گفت: دشمن به دنبال تغییر محاسبات در مسؤولان و تغییر باورها در مردم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حسین شریعتمداری مدیر مسؤول روزنامه کیهان صبح امروز در بیست و پنجمین همایش سراسری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و الزامات آن که در مصلای قدس قم برگزار شد، به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از یک سو مشخصه راه چهل ساله ای است که آن را طی کرده ایم و از سوی دیگر نقشه راه 40 سال آینده محسوب می شود.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ظلم ستیزی است، ادامه داد: اسلامی که ظلم ستیز نبوده و به تنگی معیشت مردم در برابر زورگوریان و متمولان بی تفاوت باشد، اسلام نیست.

شریعتمداری با اشاره به اینکه درگیری ما با نظا سلطه ماهوی است، بیان کرد: برای ارزیابی یک نظام حداقل باید سه سال از عمر آن بگذرد، اما ما در انقلاب اسلامی هنوز کار خود را آغاز نکرده بودیم که درگیر توطئه های مختلف شدیم و مشاهده کردیم که جبهه استکبار و نظام سلطه تمام قد در برابرمان ایستاده است.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با تأکید بر اینکه مسأله هسته ای که از سوی آمریکا طرح می شود تنها یک بهانه است، تأکید کرد: امروز خود آمریکایی ها اذعان می کنند که مشکل ما با ایران مسأله هسته ای نیست، بلکه درگیری ما از آن جهت است که ایران علیرغم تقابل با آمریکا توانسته است به بزرگترین قدرت تکنولوژیک و نظامی منطقه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دشمن همه ترفندهای خود را در 40 سال نخست انقلاب به کار گرفت، اما نتیجه ای نگرفت، از همین جهت در چهل سال دوم با توطئه های جدیدی به سراغمان خواهد آمد، به تبیین برخی حربه ها و توطئه های جدید آمریکایی ها پرداخت و گفت: باید بدانیم که «جنگ» منتفی است و این که برخی مدام از جنگ و احتمال حمله آمریکایی ها دم می زنند، استفاده انتخاباتی داشته و نشانه حماقتشان است.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب دوران بزن در رو تمام شده است، ابراز کرد: دشمن یک مرتبه حربه جنگ را در دفاع مقدس تجربه کرده است، از رو هیچگاه درصدد جنگ بر نخواهد آمد؛ امروز حتی موشک های ما اروپا را نیز تحت سیطره دارد و آنها می دانند که جنگ به ضررشان تمام خواهد شد.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه امروز دشمن از اهرم های فشار خود نا امید شده است، عنوان کرد: امروز انصارالله و حزب الله نمونه ای از ایران هستند و دشمن در مقابله و مبارزه با آنها عاجز شده است، بنابراین هیچگاه به دنبال جنگ با ایران نخواهند بود.

وی با بیان اینکه طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب امروز دشمن به دنبال تغییر محاسبات در مسؤولان و تغییر باورها در مردم است، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد از طریق مدیریت افکار عمومی، رفتار عمومی داخل کشور را کنترل کند؛ دشمن برای رسیدن به این هدف شوم خود به عملیات های روانی و تبلیغات رسانه ای روی آورده است.

شریعتمداری به اعتراف دشمنان درباره قدرت عظیم جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: 5 خرداد سال 90 نتانیاهو در کنگره آمریکا گفته بود «دفعه قبل که پشت این تریبون آمده بودم درباره ایران هسته ای هشدار دادم، اما اکنون وضعیت تغییر کرده و محور تاریخ ممکن است به زودی چرخش داشته باشد و کسانی که ایران و خطر آن را نادیده می گیرند سر خود را در شن فرو برده اند».

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با اشاره به اذعان دشمنان درباره تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: امروز دشمنان به صورت مستند اعتراف می کنند که ایران در حال ایجاد نقطه عطف در تاریخ بشریت بوده و تابلوهای این پیچ تاریخی را امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نصب کرده اند.

وی یکی از حربه های دشمن برای تغییر محاسبات مسؤولان و تغییر اراده مردم را انگاره سازی و سیاه نمایی دانست و نسبت به خطر نفوذ دشمن در ساختارهای نظام هشدار داد و گفت: امروز باید مراقب خطر نفوذ در ساختارهای نظام باشیم، زیرا از این طریق محاسبات و اراده ها را به آسانی تغییر می کند.

شریعتمداری با بیان اینکه برخی مسؤولان سر نخ مطالبات مردم را به نقاط موهوم وصل کرده اند، خاطرنشان کرد: دنبال سراب رفتن تنها انسان را سرگردان می کند؛ برجام و مذاکره با آمریکا سرابی بیش نیست و جز سرگردانی نتیجه ای ندارد.

وی با اشاره به اینکه مذاکره ای که سقف آن از سوی طرف مقابل مشخص شده، مذاکره نیست، بلکه دیکته کردن است، گفت: تا زمانی که موشک های خود را تعطیل نکرده و از منطقه خارج نشویم آنها راضی نخواهند شد.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در همه عرصه ها دست برتر را دارد، تأکید کرد: امروز ما باید پاشنه آشیل دشمن و حریف را مورد هدف قرار دهیم و به حاشیه سازی ها و بمب های صوتی توجه نداشته باشیم؛ دشمنان و ایادی آنها همواره سعی می کنند با حاشیه سازی، مطالبات مردم را به سوی دیگری منحرف کنند./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات