۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۲۶۲۵۶
تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین کبیریان؛

مدرسه علمیه باقرالعلوم طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه باقرالعلوم طلبه می پذیرد
مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) محلاتی تهران برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ ویژه «دی ماه» از میان علاقه‌مندان واجد شرایط در پایه اول تا ششم طلبه می‌پذیرد.

حجت الاسلام مهدی متولی الموتی مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) محلاتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش طلبه در این حوزه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) محلاتی تهران برای سال تحصیلی 98_99 ویژه «دی ماه» از میان علاقه مندان واجد شرایط در پایه اول تا ششم طلبه می پذیرد.

وی افزود: مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تحت اشراف و مسؤولیت حجت الاسلام والمسلمین کبیریان معاون آموزش سابق مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران و مدیریت محترم فعلی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران تهران اداره می شود.

حجت الاسلام متولی الموتی در خصوص ویژگی ها و امکانات این حوزه علمیه ابراز کرد: مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) محلاتی با محیطی آرام و مناسب جهت تحصیل دارای کتابخانه ای جدید و مدرن و اتاق سایت مجهز و اینترنت پر سرعت بوده و طلاب می توانند از این امکانات در راستای فعالیت های علمی و پژوهشی بهره ببرند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) محلاتی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس؛ اتوبان محلاتی غربی، خیابان عارف شمالی، جنب مسجد خداداد، مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) مراجعه و یا با شماره تماس های 33031818 و 33031819 تماس بگیرند./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات