۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۲۶۲۵۸
با مشارکت مدرسه علمیه باقر العلوم؛

نشست دورهمی کتاب «خارهای گل شده و گل های خار شده» برگزار شد

نشست دورهمی کتاب «خارهای گل شده و گل های خار شده» برگزار شد
نشست دورهمی کتاب «خار های گل شده و گل های خار شده» با همکاری مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) در کتابخانه عمومی حضرت جواد الائمه(ع) شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست دورهمی کتاب «گل های خار شده و خار های گل شده» اثر محسن عباسی ولدی با سخنرانی سرکار خانم فاضله، زیبا اورنگ مشاور و مدرس مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) در کتابخانه عمومی حضرت جواد الائمه(ع) شهرستان قدس آغاز و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اورنگ در این نشست درباره محتوای کتاب، اظهار داشت: کتاب «خارهای گل شده و گل های خارشده» دومین جلد از مجموعه هفت جلدی «من ِدیگرِ ما» اثر محسن عباسی ولدی است دراین کتاب مولف با تکیه برمبانی دینی، مهارتهای تربیت فرزند در دنیای امروز را باقلمی ساده و روان به والدین آموزش می دهد.

استاد و مشاور مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) ادامه داد: اهمیت محبت به فرزندان به اندازه ای است که پیامبراسلام فرمودند: به کودکان خود محبت کنید و با آنان مهربان باشید.

وی باتوجه به محتوای کتاب افزود: تربیت فرزندان دغدغه اصلی والدین است. در واقع کودکان خود والدین هستند اما در اندازه ای کوچک تر؛ بنابراین والدین ابتدا باید خودسازی کنند و سپس سعی درتربیت فرزندان داشته باشند.

اورنگ خاطرنشان کرد: محبت نقش مهمی در تربیت صحیح فرزندان دارد زیرا محبت یک نیاز فطری است و هم محبت کردن و هم محبت دیدن مورد نیاز انسان است./813/پ203/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات