۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۲۶۲۶۶

معرفی راه‌های ارتباطی با دفاتر مراجع تقلید در استان مرکزی

معرفی راه‌های ارتباطی با دفاتر مراجع تقلید در استان مرکزی
با توجه به نیاز جامعه نسبت به آگاهی مسائل شرعی، اعتقادی و اخلاقی، معرفی راه‌های ارتباطی با دفاتر مراجع تقلید ارتباطی آسان میان مراجع تقلید و مقلدان را برقرار می سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به نیاز جامعه نسبت به آگاهی مسائل شرعی، اعتقادی و اخلاقی بر آن شدیم تا راه‌های ارتباطی با دفاتر مراجع عظام تقلید را جمع‌آوری کرده و ارتباطی آسان و سهل میان مراجع تقلید و مخاطبان و مقلدان ایشان برقرار کنیم.

رهبر معظم انقلاب

مقلدان رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای می‌توانند برای استفاده از متن کامل اجوبة الاستفتائات، مناسک حج امام، مناسک حج رهبری، توضیح المسائل امام، راهنمای فتاوا و اصطلاحات فقهی و نیز برای استفاده از استفتائات جدید، پرسش‌های متداول، احکام چند رسانه‌ای، احکام سفر، احکام خمس، احکام روزه به پایگاه اطلاع‌رسانی leader.ir مراجعه کرده و از خدمات دفتر این مرجع بزرگ تقلید استفاده کنند.

همچنین مقلدان رهبر معظم انقلاب می‌توانند برای استفاده از استفتائات، دروس خارج، شرح حدیث، خاطرات، کتاب‌ها، عکس‌‌ها، فایل‌های صوتی و کلیپ‌ها و فایل‌های تصویری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای می‌توانند به پایگاه اینترنتیfarsi.khamenei.ir مراجعه کرده و از بخش‌های متنوع این پایگاه استفاده کنند.

قابل ذکر است، علاقه‌مندان به استفتاء کتبی مسائل شرعی خود می‌توانند سؤال خود را به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکی Info-leader.ir ایمیل کنند.

همچنین مقلدان رهبر معظم انقلاب در استان مرکزی می‌توانند با شماره تلفن های ۳۲۲۷۴۰۴۷(۰۸۶) – ۳۲۲۷۵۲۵۵(۰۸۶) – ۳۲۲۷۵۲۲۵(۰۸۶) تماس گرفته و یا به نشانی اراک، خیابان محسنی. نرسیده به چهارراه ادبجو. دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان مرکزی مراجعه کنند.

حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی

مقلدان حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی جهت استفاده از خدمات اینترنتی مربوطه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این مرجع تقلید به نشانی makarem.ir مراجعه کنند؛ قسمتی از بخش‌های این پایگاه اینترنتی شامل متن کامل توضیح المسائل، استفتائات و تألیفات و تقریرات حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی می‌شود. همچنین پاسخ به شبهات و پرداخت وجوهات شرعی نیز از اهم بخش‌های پایگاه اینترنتی این مرجع تقلید است.

شایان ذکر است، دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در اقدامی قابل توجه از طریق پاسخگویی آنلاین به پرسش‌ها و استفتائات مقلدان این مرجع تقلید پاسخ می‌گویند؛ ‌علاقه‌مندان به این شیوه از پاسخگویی می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی online.makarem.ir اقدام کرده و سؤالات خود را مطرح کنند.

همچنین علاقه‌مندان جهت استفتاء از محضر آیت‌الله مکارم شیرازی می‌توانند سؤالات شرعی خود را به صورت مکتوب به نشانی اینترنتی makarem.ir ارسال کنند.

گفتنی است، پایگاه اینترنتی دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر و سهولت دسترسی مقلدین به پاسخ سؤالات شرعی خود در موارد ضروری، سامانه ارسال سؤال از طریق پیام کوتاه را راه اندازی کرده است. مقلدین معظم له می‌توانند با ارسال پیام کوتاه به شماره 10000100 از سراسر کشور بدون نیاز به پیش شماره، سؤال خود را مطرح کرده و حداکثر ظرف مدت 24 ساعت جواب را دریافت کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای عضویت در این سامانه به منظور دریافت آخرین فتاوای حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از طریق پیام کوتاه می‌توانید عدد 10000100 را به شماره‌ فوق ارسال کنند.

همچنین مقلدان این مرجع عالی قدر در استان مرکزی می توانند با شماره تلفن های 11-32213110-086 تماس بگیرند و یا به نشانی اراک ابتدای خیابان محسنی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی مراجعه کنند./1350/ت310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
دست شما درد نکنه خیلی خوب بود
0
0