۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۲۶۲۷۶

معرفی دفاتر مراجع تقلید در استان البرز

معرفی دفاتر مراجع تقلید در استان البرز
با توجه به نیاز جامعه نسبت به آگاهی مسائل شرعی، اعتقادی و اخلاقی معرفی راه‌های ارتباطی با دفاتر مراجع عظام تقلید ارتباطی آسان میان مراجع تقلید و مقلدان را برقرار می سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به نیاز جامعه نسبت به آگاهی مسائل شرعی، اعتقادی و اخلاقی بر آن شدیم تا راه‌های ارتباطی با دفاتر مراجع عظام تقلید را جمع‌آوری کرده و ارتباطی آسان و سهل میان مراجع تقلید و مخاطبان و مقلدان ایشان برقرار کنیم.

 

رهبر معظم انقلاب

مقلدان رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای می‌توانند برای استفاده از متن کامل اجوبة الاستفتائات، مناسک حج امام، مناسک حج رهبری، توضیح المسائل امام، راهنمای فتاوا و اصطلاحات فقهی و نیز برای استفاده از استفتائات جدید، پرسش‌های متداول، احکام چند رسانه‌ای، احکام سفر، احکام خمس، احکام روزه به پایگاه اطلاع‌رسانی leader.ir مراجعه کرده و از خدمات دفتر این مرجع بزرگ تقلید استفاده کنند.

همچنین مقلدان رهبر معظم انقلاب می‌توانند برای استفاده از استفتائات، دروس خارج، شرح حدیث، خاطرات، کتاب‌ها، عکس‌‌ها، فایل‌های صوتی و کلیپ‌ها و فایل‌های تصویری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای می‌توانند به پایگاه اینترنتیfarsi.khamenei.ir مراجعه کرده و از بخش‌های متنوع این پایگاه استفاده کنند.

قابل ذکر است، علاقه‌مندان به استفتاء کتبی مسائل شرعی خود می‌توانند سؤال خود را به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکی Info-leader.ir ایمیل کنند.

همچنین مقلدان رهبر معظم انقلاب در استان البرز می‌توانند با شماره تلفن های 02632233919 و 02632229730 و 099102122420 و 09910212421 تماس گرفته و یا به نشانی کرج – بلوار امامزاده حسن(ع) – جنب مصلای امام خمینی(ره) – خیابان شهید نصرتی – جنب حوزه علمیه امام صادق (ع) – دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز مراجعه کنند.

 

حضرت آیت الله فاضل لنکرانی

مقلدان این مرجع عالی قدر در استان البرز می توانند با شماره تلفن های 2249933-0261 و 2238888-0261 و 2226868-0261 و 2229988-0261 تماس گرفته و یا به نشانی كرج - ميدان شهدا- خيابان مظاهري - كوي شهيد آل علي، پلاك 30 مراجعه نمایند.

 

حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی

مقلدان حضرت آیت‌الله نوری همدانی می‌توانند برای استفاده از متن کامل توضیح المسائل، استفتائات، و تألیفات آیت الله نوری همدانی و نیز متن و صوت دروس خارج این مرجع تقلید و پرداخت اینترنتی وجوهات به پایگاه اطلاع‌رسانی noorihamedani.com مراجعه کرده و از خدمات دفتر مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی استفاده کنند.

دفتر حضرت آیت‌الله نوری همدانی در اقدامی قابل توجه از طریق پاسخگویی آنلاین به پرسش‌ها و استفتائات مقلدان این مرجع تقلید پاسخ می‌گویند؛ ‌علاقه‌مندان به این شیوه از پاسخگویی می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی ymsgr:sendim?noorihamedani.online اقدام کرده و از طریق نرم افزار یاهو مسنجر سؤالات خود را مطرح کنند.

همچنین علاقه‌مندان جهت استفتاء از محضر آیت‌الله نوری همدانی می‌توانند سؤالات شرعی خود را به صورت مکتوب به نشانی اینترنتی noorihamedani.com ارسال کنند.

گفتنی است، پایگاه اینترنتی دفتر حضرت آیت‌الله نوری همدانی به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر و سهولت دسترسی مقلدین به پاسخ سؤالات شرعی خود در موارد ضروری، سامانه ارسال سؤال از طریق پیام کوتاه را راه اندازی کرده است. مقلدین معظم له می‌توانند با ارسال پیام کوتاه به شماره 30004844 از سراسر کشور بدون نیاز به پیش شماره، سؤال خود را مطرح کرده و حداکثر ظرف مدت 24 ساعت جواب را دریافت کنند.

همچنین مقلدان این مرجع عالی قدر در استان البرز می توانند با شماره تلفن های  09124685380
و  2284208 - 2284209 - 2284216 - 2284219 (026) تماس حاصل نمایند و یا به نشانی بلوار امامزاده حسن، بين گلستان 4 و 5، حجت الاسلام امانی فر دام عزّه مراجعه نمایند.

 

حضرت آیت الله سبحانی

مقلدان حضرت آیت‌الله سبحانی می‌توانند برای استفاده از مقالات، کتابخانه عربی، کتابخانه فارسی و متن روز دروس خارج حضرت آیت‌الله سبحانی و نیز گالری صوت، تصویر و فیلم‌های مربوط به این مرجع تقلید به پایگاه اطلاع‌رسانی tohid.ir مراجعه کرده و از خدمات دفتر مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله سبحانی استفاده کنند.

همچنین متن کامل رساله توضیح المسائل، مناسک حج، احکام بانوان و استفتائات حضرت آیت‌الله سبحانی و نیز متن مجله کلام اسلامی، داشنامه کلام اسلامی و سلسله مسائل جدید کلامی بخش دیگری از مطالب و عناوین این پایگاه اطلاع‌رسانی است.

قابل ذکر است، مقلدان حضرت آیت‌الله سبحانی جهت استفتاء شفاهی از طریق نشانی اینترنتی tohid.ir اقدام کنند.

همچنین مقلدان این مرجع عالی قدر در استان البرز می توانند با شماره تلفن 2211044-2211055 (026) تماس گرفته و یا به نشانی کرج، مصلی، دفتر جامعۀ روحانیت مراجعه نمایند. /1350//310/خ

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
با سلام من مشکل مالی شدید دارم آیا میتوانم به دفتر مراجع تقلیدمراجعه و مشکلم را بیان کنم
1
0
ناشناس
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
بله ان شاالله خداوند یاریتان فرمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
سلام باعرص معذرت من نیاز به وام دارم حالاهرچقدباشد برای پیش خونه میشه کمکی کنید
0
0