۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۶۲۶۲۹۶
با حضور آیت الله علم الهدی؛

۲۰۵ پروژه فنی صدا و سیما در مشهد کلید خورد

۲۰۵ پروژه فنی صدا و سیما در مشهد کلید خورد
آیین افتتاح و بهره برداری ۲۰۵ پروژه فنی صدا و سیما در مشهد با حضور آیت الله علم الهدی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیین افتتاح و بهره برداری ۲۰۵ پروژه فنی صدا و سیما  امروز با حضور آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علی عسگری، رییس صدا و سیما و مسؤولان شهری در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی رضوان برگزار شد.

آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به ویژه برنامه های صدا و سیما در اربعین، گفت: صدا و سیما اقدام ابتکاری و قابل تقدیر در ایام اربعین انجام داد و بخشی از این حرکت عظیم اربعین و توجه  مردم به زیارت سیدالشهدا(ع) مربوط به برنامه صدا و سیما بود.

علیدادی، معاون توسعه و فن آوری صدا و سیما  نیز در این مراسم گفت: توسعه زیرساخت صدا و سیمای خراسان مورد قبول استاندارهای جهانی است و تنوع، گستردگی و عدم تعمیم دهی از ویژگی این زیرساخت ها است همچنین نیروی انسانی کارآمد نیز از دیگر ویژگی هایی است که برخوردار هستیم.

وی با اشاره به بهره برداری از فرستنده های دیجیتال در کشور، گفت: تفکر راهبردی رییس صدا و سیما موجب تقویت ساخت درونی نظام شد و با این تکنولوژی ما می توانیم فضای رسانه ای را مدیریت کرده و اجازه ندهیم توسط دشمن هدف قرار گیرد.

علیدادی به ساخت پروژه های صدا و سیمای خراسان با تکیه بر دانش و توان بومی اشاره کرد و گفت: دشمن می خواست تحریم موجب شود مسیر توسعه از مسیر خود منحرف شود اما اغلب این پروژه ها ساخت داخل و فرستنده ها کاملا بومی است که تحریم ها نه تنها عامل کندی نبوده بلکه تحریم موجب خوداتکایی شده است.

خاطرنشان می شود، در این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس رادیو زیارت در خراسان شمالی و خراسان جنوبی افتتاح شد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات