۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۲۶۳۰۰
امام جمعه بابلسر:

تقویت جریان انقلابی و تحقق گام دوم انقلاب در گرو اطلاعت از رهبری است

تقویت جریان انقلابی و تحقق گام دوم انقلاب در گرو اطلاعت از رهبری است
حجت الاسلام قلی پور بر ضرورت تبعیت از ولی فقیه در جامعه تأکید کرد و گفت: تقویت جریان انقلابی و تحقق گام دوم انقلاب در اطاعت همه دلسوزان از فرامین نائب امام زمان (عج) است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که علویان مازندران در دوران تاریخ معاصر انقلاب اسلامی شکوهمند‌تر از همیشه گشتند، گفت: مازندران در هشت سال دفاع مقدس ده هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
 
وی با بیان این که مردم مازندران همواره مدافع حقیقی ولایت بودند، افزود: این مردم با بصیرت و انقلابی همیشه در راه ولایت ثابت قدم بودند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در طی این دوران پرشکوه چهل ساله انقلاب، نقش علما و روحانیت بی بدیل بوده است، خاطرنشان کرد: روحانیت همواره در روند شکل گیری نهضت، به ثمر رسیدن انقلاب و تداوم آن نقش آفرین بودند.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که علما و روحانیان در طول تاریخ مدافع حقیقی دین و ارزش‌های الهی بودند، افزود: تلاش عالمان دینی، مازندران را به عنوان استانی جان نثار برای اهل بیت (ع) و ولایت فقیه تبدیل کرده است.
 
امام جمعه بابلسر با اشاره به این که مردم مازندران در آزمون‌های مختلف سربلند ظاهر شدند، تصریح کرد: این مردم در ولایت مداری و تبعیت از رهنمود‌های مقام عظمای ولایت پیشگام هستند.
 
وی با بیان این که مصلی نماز جمعه ساری همواره شاهد خطبه‌های دشمن شکن علمای دین بوده است، افزود: پس از چهار دهه مجاهدت و تلاش‌های شبانه روزی آیت الله طبرسی امروز فردی انقلابی، ولایی، ساده زیست و باتقوا این مسؤولیت مهم را عهده دار شده است.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که امروز روز شکرگزاری نعمت ولایت، مقاومت و روز تمجید از ساحت فقاهت است، تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین لائینی وارث فقاهت و از بیتی شناخت شده با پیشینه‌ای روشن است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تبعیت از ولی فقیه از سوی آحاد جامعه تأکید کرد و گفت: تقویت جریان انقلابی و تحقق گام دوم انقلاب در اطاعت همه دلسوزان از فرامین نائب امام زمان (عج) است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برای برون رفت از مشکلات باید گوش به فرمان رهنمودهای ولی فقیه باشیم، تصریح کرد: به طور حتم عمل به فرامین رهبری، کشور را از هر بحران و مشکلی مصون خواهد داشت./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات