۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۲۶۳۰۸
مدیر مرکز خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران:

به دنبال شبکه سازی میان فعالان مهدوی هستیم

به دنبال شبکه سازی میان فعالان مهدوی هستیم
حجت الاسلام فاتح با بیان اینکه به دنبال شبکه سازی میان فعالان مهدوی هستیم، از راه اندازی مجموعه فرهنگی «اویس» در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی فاتح مدیر مرکز خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران عصر امروز در آیین افتتاح دومین جشنواره ملی مهدویت که در تالار عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار شد، بر ضرورت هم افزایی و انسجام منتظران ظهور مهدوی تأکید کرد و گفت: بر اساس روایات، مادامی که میان قلوب مسلمانان تفرقه وجود داشته باشد ظهور اتفاق نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است، ادامه داد: با وحدت قلوب در گام دوم انقلاب می توانیم اتفاقات ارزشمندی را در زمینه ایجاد تمدن اسلامی رقم بزنیم.

حجت الاسلام فاتح با اشاره به نقش مسجد مقدس جمکران در زمینه سازی برای تمدن اسلامی و دولت ظهور تأکید کرد: ما در این مسجد مقدس همواره سعی داریم اجتماعات مهدوی را منسجم برگزار کرده و گام های خوبی را در زمینه تبیین دولت ظهور برداریم.

مدیر مرکز خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران به تبیین خدمات این مسجد مقدس برای زائران و منتظران پرداخت و گفت: ما در راستای زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) انواع خدمات فرهنگی، رفاهی و معارفی را به زائران ارائه می دهیم.

وی با بیان اینکه به دنبال شبکه سازی میان فعالان مهدوی هستیم، خاطرنشان کرد: ما در بخش مدیریت معارفی مسجد مقدس جمکران انواع خدمات فرهنگی را در زمینه نیازهای کودکان و نوجوانان، ایجاد وحدت و انسجام میان فعالان فرهنگی و مشاوره های تخصصی انجام می دهیم.

حجت الاسلام  فاتح از راه اندازی مجموعه فرهنگی «اویس» در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: تشکل های دانشجویی که در زمینه مهدویت فعالیت می کنند، می توانند در این مجموعه به فعالیت بپردازند./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات