۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۲۶۳۰۹
حسینی:

شبکه "دانشجویان مهدوی" از خروجی های جشنواره ملی مهدویت خواهد بود

شبکه
رییس دومین جشنواره ملی مهدویت به تشریح برنامه های دومین جشنواره ملی مهدویت پرداخت و گفت: هدف اساسی ما توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی حسینی رییس دومین جشنواره ملی مهدویت عصر امروز امروز در آیین افتتاح دومین جشنواره ملی مهدویت که در تالار عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار شد، از آغاز به کار دومین جشنواره ملی مهدویت خبر داد و گفت: این جشنواره با همکاری مسجد مقدس جمکران و مرکز تخصصی مهدویت، بنیاد مهدی موعود، حرم مطهر حضرت معصومه و دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت هدف اساسی دومین جشنواره ملی مهدویت است، اظهار داشت: رویکرد امسال ما آمادگی جهت ظهور و زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است و آثار فرهنگی، ادبی و هنری با این هدف به دبیرخانه می رسند.

حسینی با اشاره به اینکه اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت پایان امسال برگزار خواهد شد، بیان کرد: در کنار بخش های محوری، برنامه های جانبی نیز داریم که از جمله آن می توان به ورک شاپ های تخصصی با ایجاد سرمایه هنری در حوزه تمدن اسلامی اشاره کرد.

رییس دومین جشنواره ملی مهدویت خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های تخصصی نقد فیلم و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و فعالیت های فرهنگی در همه حوزه های مهدویت از برنامه های دومین جشنواره ملی مهدویت خواهد بود.

وی در پایان تأکید کرد: شبکه دانشجویان مهدوی کشور نیز از خروجی های این جشنواره ملی خواهد بود./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات