۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۶۲۶۳۲۱
هم‌زمان با سالروز آغاز امامت ولی عصر؛

اجتماع عظیم مهدویون در حرم مطهر رضوی برگزار شد

اجتماع عظیم مهدویون در حرم مطهر رضوی برگزار شد
اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان(عج) هم‌زمان با نهم‌ ربیع‌الاول در جوار بارگاه مطهر ثامن الحجج(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ویژه برنامه بیعت با امام زمان(عج) همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) با اجتماع عظیم منتظران حضرت عصر امروز در جوار بارگاه مطهر رضوی برگزار شد.

مردم ولایت مدار با حضور در این مراسم معنوی ضمن تبریک امامت حضرت مهدی(ع) به ساحت مقدس امام مهربانی ها با امام عصر خود تجدید پیمان کرده و با سر دادن ندای «لبیک یا مهدی» خود را آماده سربازی ولی عصر(عج) کردند.

حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد، سخنران حرم مطهر رضوی در این مراسم امام زمان(عج) را دارای رحمت واسعه الهی بیان و اظهار کرد: عظمت نورانیت امام زمان(عج) به قدری بالاست که هنوز برای ما این عظمت روشن نشده است، یکی از مصادیق رحمت واسعه الهی حضرت مهدی(عج) است چون خیر و برکات این حضرت به همه می‌رسد.

وی به ویژگی منتظر اشاره و بیان داشت: زمانی ما می‌توانیم بگوییم که یک منتظر واقعی هستیم که خودمان را با اعمال صالح به امام زمام(عج) متصل کنیم و اعتقاد به مهدویت و عمل به دستورات الهی مهمترین وظیفه ما در زمان غیبت است.

گفتنی است، برگزاری مسابقه پیامکی «انتظار»، اهدای جایزه به شرکت کنندگان و تقدیر از فعالان مهدوی و مدیحه سرایی از جمله برنامه های این اجتماع عظیم بود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات