۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۲۶۳۳۲
همزمان با آغاز امامت امام زمان؛

«جشن بزرگ بیعت» در میدان امام حسین تهران برگزار شد + فیلم

«جشن بزرگ بیعت» در میدان امام حسین تهران برگزار شد + فیلم
«جشن بزرگ بیعت» همزمان با سراسر کشور با حضور خیل عظیمی از منتظران و مهدی باوران در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سراسر کشور «جشن بزرگ بیعت» عصر امروز با حضور خیل عظیمی از منتظران و مهدی باوران در میدان آئینی امام حسین(ع) برگزار شد.

براساس این گزارش، پس از قرائت قرآن کریم و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) محمدرضا طاهری، حسین طاهری و محمدحسین پویانفر به مدیحه سرایی و شعرخوانی پرداختند.

همچنین هنرمند کشورمان فاطمه عبادی با استفاده از شن «سناریوی ظهور» را طراحی و گروه سرود وصال به اجرای برنامه پرداختند.

در ادامه علی اکبر رائفی پور به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی الگوبرداری از انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به وضوح مبین گستره انقلاب اسلامی در سراسر جهان بود، ادامه داد: سیلی انقلاب اسلامی به استکبارجهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل در جهان بی نظیر است.

این کارشناس حوزه مهدویت با تاکید بر اینکه منتظران فرج باید به فکر ایجاد حرکت های وسیع در سطح جهانی باشند، گفت: امروز غربیان با شعار انسانیت به فکر فریب دادن مردم هستند در حالی که همین ها با جنایات و ستم های فراوان در اقصی نقاط جهان خون مظلومان را به زمین ریخته و مال آنان را به غارت می برند. 

یادآور می شود در پایان مراسم بیعت نامه 12 بندی با امام زمان(عج) قرائت شد و مردم با شعار لبیک یا مهدی نفرت و انزجار خود را از مستکبران بخصوص آمریکا اعلام کردند./813/پ310/ب1

تعداد بازدید : 1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات