۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۲۶۳۴۷
رئیس اداره بهداشت و در مان نزاجا؛

بیمارستان‌های ارتش در مراغه و تبریز در آماده باش کامل هستند

بیمارستان‌های ارتش در مراغه و تبریز در آماده باش کامل هستند
امیر بابلی گفت: در پی وقوع زمین لرزه در مناطقی از استان آذربایجان شرقی بیمارستان‌های منطقه به ویژه بیمارستان مراغه و تبریز در آماده باش قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا،  امیر شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و در مان نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: در پی وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریستری در مناطقی از استان آذربایجان شرقی بیمارستان های منطقه به ویژه بیمارستان مراغه و تبریز در آماده باش قرار دارند.  

وی افزود: بلافاصله پس از اینکه زلزله در مناطقی از استان آذربایجان شرقی روی داد گردان های بهداشت و درمان بیمارستان های منطقه در آماده باش قرار گرفته تا در خدمت مردم آسیب دیده قرار گیرند.  

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: امروز بیمارستان های نیروی زمینی ارتش به نیروهای واکنش سریع تغییر ساختار داده و در کمترین زمان ممکن با یک گردان کاملا مجهز به خدمات پزشکی در منطقه حادثه حضور خواهند یافت.  

امیر بابلی تاکید کرد: در حال حاضر تیم پزشکی بیمارستان مراغه به همراه پزشکان متخصص در منطقه حادثه حضور دارند و در حال ارائه خدمات به مصدومین احتمالی هستند.  

وی در پاسخ به این سوال که آیا دارو و نیازمندی های دیگر نیز از طریق ارتش در اختیار مردم قرار می گیرد، اظهار داشت: پس از برآورد اولیه توسط کادر پزشکی حاضر در منطقه در حال ارسال اولین  محموله دارویی و نیازمندی های پزشکی به منطقه هستیم.  

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: برابر منویات مقام معظم رهبری که فرمودند باید آتش به اختیار عمل کرد، امروز کادر پزشکی بیمارستان های نیروی زمینی ارتش آتش به اختیار عمل می کنند و چنانچه مردم نیازی به آنها داشته باشند  بلافاصله در خدمت آنها خواهند بود و نیازی به تشریفات اداری ندارند.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات