۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۲۶۳۵۹

پیگیری حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم از وضعیت زلزله‌زدگان میانه

پیگیری حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم از وضعیت زلزله‌زدگان میانه
امام جمعه میانه از پیگیری حجت‌الاسلام آل‌هاشم از وضعیت مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: استاندار آ. شرقی، ‌‌فرمانده سپاه استان و فرمانده ارتش شمالغرب در منطقه حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالله محمدی امام جمعه میانه، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در شهرستان میانه، اظهار داشت: الحمدلله تمامی نیروهای امدادی به موقع در منطقه حضور یافته و به امدادرسانی به حادثه دیدگان شتافتند و اکنون آرامش در منطقه برقرار است.

وی که از داخل جلسه ستاد بحران در ترکمنچای مصاحبه کوتاهی داشت، با بیان اینکه روستاهای میانه از 5 تا 70 درصد تخریب گزارش شده است، افزود: فقط در یک روستا به نام ورنکش در شهر ترکمنچای شهرستان میانه بالاترین تخریب با 70 درصد را شاهد بودیم.

امام جمعه میانه با اشاره به آخرین آمار کشته شدگان زلزله بامداد امروز میانه گفت: در شهرستان میانه، 6 نفر کشته و حدود 150 زخمی گزارش شده و در شهرستان های اطراف هم مصدومانی داشت، اما کشته نداشت که باید به آمار این زلزله اضافه شود.

وی از پیگیری حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم از وضعیت مناطق زلزله‌زده خبر داد و ابراز داشت: پیام تسلیت و دلجویی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مردم زلزله‌‌زده میانه ابلاغ شد.

‌محمدی خاطر‌نشان کرد: استاندار آذربایجان شرقی، نماینده و فرمانده سپاه استان و فرمانده ارتش شمالغرب در منطقه حضور یافته و اکنون در جلسه ستاد بحران حضور دارند تا در مورد وضعیت ساعات آینده و چگونگی خدمات رسانی و... تصمیم گیری شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
عکس با متن همخوانی نداشت
0
0