۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۲۶۳۶۹
امام جمعه موقت کاشان:

حفظ و تقویت وحدت از بزرگترین واجبات است + فیلم

حفظ و تقویت وحدت از بزرگترین واجبات است + فیلم
حجت الاسلام اسلامی تبار یکی از بزرگترین واجبات امروز جامعه را حفظ وحدت و تقویت وحدت دانست و گفت: یکی از بزرگترین گناهان ایجاد تفرقه با استفاده از مقدسات است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تبریک آغاز ولایت و امامت، ولی الله اعظم و آغاز هفته وحدت، گفت: امروز اسلام و انقلاب اسلامی ایران بیش از هر زمانی نیاز به وحدت دارد.

وی یکی از مهمترین مؤلفه‌های بقای اسلام و انقلاب اسلامی و صدور انقلاب را وحدت بین امت اسلامی دانست و افزود: دشمن از گذشته تا کنون با ترفند‌های مختلف به دنبال ایجاد اختلاف بین ملت ایران و دیگر مسلمانان جهان بوده است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: یکی از توطئه‌های مهم دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان تحت ابراز ارادت به حضرت فاطمه زهرا (س) و عیدالزهرا در این ایام است.

حجت الاسلام اسلامی تبار اظهار داشت: کسانی که امروز با استفاده از مقدسات تحت هر عنوانی به دنبال ایجاد اختلاف بین ملت ایران و دیگر مسلمانان جهان هستند یا دوستان نادان و یا دشمن دانا هستند که با این حرکات خود آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

به گفته وی یکی از بزرگترین واجبات امروز جامعه حفظ وحدت و تقویت وحدت است و یکی از بزرگترین گناهان ایجاد تفرقه با استفاده از مقدسات است.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه امام زمان (عج) را ولی نعمت همه انسان‌ها دانست و افزود: وجود همه ما و روزی همه ما از برکت امام زمان (عج) است و حداقل وظیفه ما در قبال حضرت این است کاری نکنیم که سبب ناراحتی امام عصر (عج) باشیم.

حجت الاسلام اسلامی تبار افزود: رفتار و گفتار ما در مسائل فرهنگی و اجتماعی و انقلاب اسلامی می‌تواند سبب ناراحتی حضرت باشد، چرا که امام زمان (عج) اشراف کامل بر رفتار و گفتار همه ما دارد.

وی همچنین به وظایف شیعه نسبت به امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف شیعیان در قبال زمان یاری کردن انقلاب است، چرا که اگر انقلاب به حاشیه برود و شکست بخورد ظهور امام زمان (عج) به تأخیر خواهد افتاد.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: انقلاب اسلامی را امام زمان (عج) هدایت کرد و با مدیریت حضرت به پیروزی رسید تا به مرور زمینه برای ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: امروز همه مردم و مستضعفان دنیا بیدار شده و شوروی نابود شده و غرب و صهیونیست جهانی در حال نابودی هستند و آمریکا روبه افول است./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 4

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات