۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۶۲۶۴۱۳
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی:

مسؤولان فرهنگی قم برای برگزاری برنامه های نشاط آفرین برنامه ریزی کنند

مسؤولان فرهنگی قم برای برگزاری برنامه های نشاط آفرین برنامه ریزی کنند
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: مسؤولان فرهنگی قم، باید برای برگزاری برنامه های نشاط آفرین برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در ششمین اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه که شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم و هنرمندان در سالن فرهنگی ورزشی خانه مهندس پردیسان قم برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سالروز ازدواج پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) به استقبال پر شور مردم از این مراسم اشاره کرد و افزود: استقبال مردم نشان دهنده ضرورت برگزاری جشن های متنوع، شاد و در چارچوب احکام اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با بیان اینکه باید به مطالبه مردم و جوانان در خصوص برگزاری برنامه های شاد و فرهنگی پاسخ داده شود، عنوان کرد: مسؤولان فرهنگی قم باید برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری برنامه های نشاط آفرین را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اگر در خصوص نشاط آفرینی در جامعه اهمال شود، دشمن و رسانه های بیگانه برای جوانان برنامه ریزی می کنند و اهداف خود را به آنها را القا می کنند، تصریح کرد: جوانان علاقمند به مباحث مذهبی و برنامه های نشاط بخش هستند و مسؤولان باید خلا موجود را پر نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی به اعیاد ماه ربیع الاول، ولادت پیامبر اکرم (ص)، سالروز ازدواج ایشان با حضرت خدیجه(س) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اشاره کرد و عنوان کرد: شایسته اعیاد ماه ربیع الاول به عنوان یک دهه از سوی مسؤولان در تاریخ رسمی کشور ثبت و از این طریق موجبات نشاط و شادی مردم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه آمار ها از وجود نزدیک به یازده میلیون مجرد در کشور خبر می دهد، گفت: توصیه رهبر انقلاب این است که ازدواج آسان و طلاق سخت محقق شود اما متاسفانه در حال حاضر این امر وارونه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی دلیل عدم اختلاف زوجین را مدارا کردن زن و شوهر با یکدیگر دانست و افزود: تکریم و احترام از ویژگی های اساسی زندگی پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) بوده است.

وی در پایان به داغ دیدگان زلزله آذربایجان تسلیت گفت و افزود: مردم نوع دوست قم یک بار دیگر به کمک هموطنان خود خواهند شتافت./1350/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
متاسفانه الان ازدواج کردن خیلی سخت شده است و بر عکس به راحتی آب خوردن طلاق اتفاق می افتند
0
0