۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۲۶۴۲۷
در گفت و گو با رسا تشریح شد؛

جزئیات مجروح شدن حجت الاسلام کیهانی در حین امر به معروف

جزئیات مجروح شدن حجت الاسلام کیهانی در حین امر به معروف
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: وقوع برخی اتفاقات نمی تواند حقیقت و ادای وظیفه دینی را به حاشیه بکشاند.

حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی فاضل سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به حادثه ای که در پی امر به معروف و نهی از منکر برای وی روی داده بود، گفت: وقوع برخی اتفاقات نمی تواند حقیقت و ادای وظیفه دینی را به حاشیه بکشاند.

وی در ادامه ابراز داشت: شب وقوع حادثه در زمان بازگشت به منزل خودروی شاسی بلندی را دیدم که در جلوی ورودی پارکینگ منزل ما پارک شده بود و امکان حرکت را در معبر غیر ممکن ساخته بود.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: بعد از مدتی که از جست و جو برای یافتن وی ناامید شدم به پارکی که در نزدیکی منزل ما بود مراجعه کردم تا بتوانم صاحب خودرو را پیدا کنم.

وی افزود: با ورود به پارک دو نفر خانم را مشاهده کردم که در حال گرداندن سگ بودند و وقتی متوجه شدم که مالک خودرو هستند از آنها خواستم تا خودروی خود را از آن محل جا به جا کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ خاطرنشان کرد: با بیان آرام به آنها گفتم که در این پارک کودکان و عموم مردم رفت و آمد می کنند و بهتر است که این حیوانات را داخل پارک نیاورید که در این زمان یکی از آن خانم ها از در فحاشی وارد شد و خطاب به من گفت که شما چه کاره هستید و آزادی ما را سلب کرده اید؟

وی ابراز داشت: در این حین بنده با پلیس 110 تماس گرفتم و آن دو خانم در حین فحاشی سوار خودرو شدند و حرکت کردند و چند متر جلوتر ایستادند و من که برای برداشتن شماره پلاک خودرو پشت ماشین قرار گرفته بودم در یک لحظه متوجه شدم که خودرو با دنده عقب در حال آمدن است.

حجت الاسلام کیهانی فاضل گفت: حرکت بعدی خودرو که به قصد من گرفته شد شائبه این که آنها مرا ندیده اند را از بین می برد و به دلیل خونریزی داخلی از ناحیه شش، پزشکان تشخیص داده اند تا فعلا تحت مراقبت باشم اما خوشبختانه مشکلی وجود ندارد.

گفتنی است نیروی انتظامی خودرو و مجرمان را دقایقی بعد از این حادثه توقیف کرده است./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات