۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۲۶۴۳۲

دوره الگوی نقش آفرینی طلاب در دولت سازی اسلامی برگزار می شود

دوره الگوی نقش آفرینی طلاب در دولت سازی اسلامی برگزار می شود
سلسله نشست های اندیشه ورزی ورثه الانبیا با محوریت الگوی نقش آفرینی طلاب در دولت سازی اسلامی ویژه برادران طلبه به همت مرکز فرهنگ و تمدن توحیدی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سلسله نشست های اندیشه ورزی ورثه الانبیا با محوریت الگوی نقش آفرینی طلاب در دولت سازی اسلامی ویژه برادران طلبه به همت مرکز فرهنگ و تمدن توحیدی برگزار می شود.

تحلیل چالش ناکارآمدی طلاب در حاکمیت، بازطراحی دروس خارج با رویکرد تحقق دین، الگوی توانمندسازی طلاب مستعد جهت تحقق دین، ضرورت تشکیلات طلبگی جهت تحقق دین، تجربه های موفق در تحقق دین و برنامه های مدیریت جدید حوزه علمیه نسبت به دولت سازی اسلامی از محورها و موضوعات سلسله نشست های اندیشه ورزی ورثه الانبیا به شمار می روند.

از اساتید این دوره نیز می توان به حجج اسلام، رهدار، امینی نژاد، ملک زاده، حاج ابو القاسمی، قاسمیان، فلاح، کشوری و سید جوادی اشاره کرد.

طلاب علاقه مند به نام نویسی در سلسله نشست های اندیشه ورزی ورثه الانبیا می توانند تا 20 آبان ماه نام و نام خانوادگی، مدرک تحصیلی، سال تولد، نام حوزه یا دانشگاه محل تحصیل خود را به شماره 10004124615576 ارسال کنند.

گفتنی است، سلسله نشست های اندیشه ورزی ورثه الانبیا پنج شنبه ها از ساعت 8 تا 12 در خیابان گلستان، حوزه علمیه مشکلات برگزار می شود و برای شرکت در دوره های حضوری 50 هزار تومان و شرکت در دوره مجازی 40 هزار تومان در نظر گرفته شده است./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات