۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۲۶۴۴۵

صحبت های امام جمعه تبریز در بازدید شبانه از روستای زلزله‌زده "ورنکش"

صحبت های امام جمعه تبریز در بازدید شبانه از روستای زلزله‌زده
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ضمن ابلاغ تسلیت و همدردی مقام معظم رهبری به آسیب دیدگان، نیاز اساسی زلزله زدگان را کانکس برای اسکان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شبانه از روستای زلزله زده ورنکش شهرستان میانه بازدید و پیام تسلیت وهمدردی مقام معظم رهبری به آسیب دیدگان منطقه را ابلاغ کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت بسیج امکانات و خدمات به مردم این منطقه اظهار داشت: در حال حاضر برای زلزله زدگان منطقه تعداد زیادی چادر نیاز است و همچنین با توجه به سرمای شدید در این مناطق و بازسازی منازل، نیاز اساسی برای آسیب دیدگان کانکس برای اسکان است.

صحبت های امام جمعه تبریز در بازدید شبانه از روستای زلزله‌زده

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تقدیر و تشکر از مسؤولان استانی در سرعت بخشیدن به امدادرسانی در منطقه بیان داشت: حضور مستمر و پرتلاش مسؤولان استانی از جمله استاندار محترم آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه، فرماندار میانه، بخشدار ترکمنچای همچنین پیگیری و حضور پررنگ حجت الاسلام محمدی امام جمعه محترم میانه و مسؤولان محلی و مردم منطقه قابل ستودنی است.

امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: از ساعات اولیه زلزله بسیج سازندگی سپاه، ارتش، هلال احمر و مردم پرتلاش منطقه در آواربرداری نقش بسزایی داشتند و این سرعت عمل از سوی ارگان های مختلف دولتی و غیر دولتی یک نوع قوت قلب برای آسیب دیدگان و روحیه و همدلی در منطقه ایجاد می کند و باعث می شود تا تلفات کاهش پیدا کند و امدادها زودتر به نتیجه برسد.

صحبت های امام جمعه تبریز در بازدید شبانه از روستای زلزله‌زده

وی در پایان گفت: زلزله یک نوع بلای طبیعی است و باید در برابر قدرت خداوند متعال تسلیم شد و این نوع بالایای طبیعی درسی است تا آگاهی و توجه خود را در برابر مقاوم سازی ساختمان ها بیشتر کنیم تا شاهد تلفات کمتری در برابر این نوع بلایای طبیعی باشیم./1325/

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
چرا تبریزی ها خوششون میاد کوچیک کنن جایگاه افراد رو. ایت الله ال هاشم نماینده ولی فقیه در استان هستن. لطفا در انتخاب عناوین دقت کنید. درست نیس با عنوان امام جمعه خبر برین
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
احسنت به دیدار به هنگام ایشان از آسیب دیدگان.
1
0