۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۶۲۶۴۵۳
به همت دفتر رهبر معظم انقلاب در سوریه؛

سلسله جشن‌های هفته وحدت برگزار می شود

سلسله جشن‌های هفته وحدت برگزار می شود
دفتر مقام معظم رهبری در سوریه با همکاری تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی، سلسله جشن‌های هفته وحدت اسلامی را در زینبیه دمشق برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر رهبر معظم انقلاب در سوریه با همکاری تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی در زینبیه دمشق، به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و ولادت امام صادق(ع)، سلسله جشن‌های هفته وحدت اسلامی را در این منطقه برگزار می‌کند

آغاز این جشن‌ها در شنبه 18 آبان 1398 پس از نماز مغرب و عشاست و در آن روز، جشنی با همکاری مؤسسه شهدا و مجروحان در مصلای حرم حضرت زینب(س) پس از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

در یکشنبه 19 آبان 1398 و دوشنبه 20 آبان 1398 نیز به ترتیب شاهد برگزاری جشن‌هایی با همکاری جامعةالمصطفی و نیز مؤسسه العقیله و مرکز فرهنگی اهل‌بیت(ع) در مصلای حرم حضرت زینب(س) خواهیم بود.

دفتر مقام معظم رهبری در سوریه همچنین در سه‌شنبه 21 آبان 1398 پس از نماز مغرب و عشا جشنی با همکاری جنبش مقاومت اسلامی نجبا و در چهارشنبه 22 آبان 1398 جشنی با همکاری جمعیت دوستی فلسطین در مصلای حرم حضرت زینب(س) برگزار می‌کند.

در پنجشنبه 23 آبان 1398 دو جشن به ترتیب با همکاری مرکز فرهنگی امام مهدی(عج) در ساعت 15 و همکاری حزب‌الله لبنان پس از نماز مغرب و عشا در مصلاب حرم حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری جشن مرکزی هفته وحدت در زینبیه دمشق در روز جمعه 24 آبان 1398 مصادف با 17 ربیع‌الاول در مصلای حرم حضرت زینب(س) پس از نماز مغرب و عشا خواهد شد.

جشن ویژه خواهران به مناسبت هفته وحدت نیز در مصلای حرم حضرت زینب(س) در شنبه 25 آبان 1398 ساعت 15 برگزار می‌شود. پایان‌بخش جشن‌های این هفته نیز برگزاری جشنی با همکاری مجتمع فرهنگی الصراط در شنبه 25 آذر 1398 پس از نماز مغرب و عشا در مصلای حرم حضرت زینب(س) خواهد بود./1330/ج

ارسال نظرات