۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۲۶۴۸۶
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

سپاه اقدامات ارزشمندی را برای محرومیت‌زدایی آغاز کرده است

سپاه اقدامات ارزشمندی را برای محرومیت‌زدایی آغاز کرده است
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه سپاه با یک برنامه جامع محرومیت‌زدایی را در دستور کار خود قرار داده، گفت: کارهایی که تا به حال سپاه انجام داده از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در دیدار اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سپاه کارهای خوبی برای رفع محرومیت‌زدایی شروع کرده است اظهار داشت: گستردگی محرومیت در استان کرمان بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه نگاه خدمت در فعالیت‌های سپاه مشهود بوده و اینکه خود مردم را شریک کار می‌کنند بسیار ارزشمند است گفت: با فعالیت‌های عمرانی در نقاط محروم امید به زندگی مردم برمی‌گردد که برکات و ثواب بسیاری دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه با یک برنامه جامع محرومیت‌زدایی را در دستور کار خود قرار داده افزود: کارهایی که تا به حال سپاه انجام داده از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

وی با بیان اینکه قبلا جهاد سازندگی در نقاط محروم فعالیت‌های بسیار خوبی داشت که با ادغام آن روحیه جهادی در تاریخ ماند گفت: جای خوشحالی دارد که در سال‌های اخیر سپاه با همان روحیه جهادی اوایل انقلاب وارد عمل شده که جای قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام محمد افضلی مسئول فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: آبادانی و عمران از نگاه مقام معظم رهبری با پیوست فرهنگی و مهاجرت معکوس به روستاها همراه است.

مسئول فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نیز به دنبال اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب است گفت: متاسفانه بودجه‌های فرهنگی بسیار پایین است و در مناطق محروم فعالیت‌های فرهنگی بسیار لازم‌تر است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات