۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۶۲۶۵۱۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

بازگشت به معنویت و اندیشه ناب مهدوی، راه برون رفت جامعه بشری از مشکلات

بازگشت به معنویت و اندیشه ناب مهدوی، راه برون رفت جامعه بشری از مشکلات
حجت الاسلام شکریان از برخی تفسیرهای غلط و انحرافی در موضوع انتظار و مهدویت به شدت انتقاد کرد و آن را توطئه دشمن در جهت جلوگیری از گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه دانست.
به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در همایشی که با موضوع «بیعتی تا همیشه» در ساری با بیان این که اعتقاد به مسأله انتظار و مهدویت امید را در دل انسان ها زنده نگه می دارد، گفت: درک عمیق مسأله انتظار موجب زنده بودن امید در دل انسان می شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تلاش دشمنان در ایجاد شبهه در مسأله مهدویت اشاره کرد و بیان داشت: پاسخگویی به این شبهات مطرح شده یکی از مهم ترین وظایف حوزویان است که باید مورد توجه قرار دهند.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که منتظران حقیقی باید در راه و روش خود ثابت قدم باشند، خاطرنشان کرد: منتظران واقعی هیچ گاه از مسیر ارزش های دینی و انقلابی منحرف نخواهند شد و همواره در این مسیر پیشگام هستند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، یکی از مهم ترین مشکلات امروز جامعه بشری را دوری از فرهنگ اصیل مهدویت دانست و تصریح کرد: اندیشه مهدویت یکی از بهترین راه های رفع مشکلات امروز جامعه است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود بر ضرورت شناخت صحیح مفاهیم انتظار و مهدویت در جامعه تأکید کرد و گفت: جامعه ای که از مفاهیم انتظار دور شود به طور حتم با مشکلات و بحران های بسیاری مواجه خواهد شد.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که جامعه منتظر همواره در مسیر ارزش های، عدالت، حق و برابری حرکت خواهد کرد، افزود: جامعه ای که از چنین ویژگی هایی برخوردار باشد به طور حتم در مسیر سعادت و رشد حرکت خواهد کرد.
 
وی در ادامه سخنان خود از برخی تفسیر های غلط و انحرافی در موضوع انتظار و مهدویت به شدت انتقاد کرد و آن را توطئه دشمن در جهت جلوگیری از گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: علما و روحانیان باید با تبیین صحیح فرهنگ انتظار، توطئه دشمن را خنثی و جامعه را مبانی صحیح انتظار و مهدویت آشنا کنند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه دنیای امروز به دلیل فاصله گرفتن از مفاهیم الهی در باتلاقی از مشکلات اجتماعی و اخلاقی گرفتار شده است، افزود: تنها راه برون از این بحران های فعلی جامعه بشری، بازگشت به معنویت و اندیشه ناب مهدوی است./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات