۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۶۲۶۵۱۶
آیت الله حیدری:

پیشرفت کشور مرهون همدلی و همکاری مسؤولان است

پیشرفت کشور مرهون همدلی و همکاری مسؤولان است
آیت الله حیدری گفت: تعامل، همکاری، همدلی و یکدلی موجود میان مجموعه‌ها کماکان ادامه داشته باشد؛ هر پیشرفتی در کشور مرهون یکدلی و همدلی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در آیین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر اهواز، با اشاره به اینکه مجموعه در کوی علوی افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: رویکرد شهرداری و شورای شهر در رسیدگی به مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار، مبارک است و باید بیشتر شاهد مصادیق چنین رویکرد‌هایی باشیم تا فاصله موجود میان مناطق پر برخوردار و کم برخوردار زیادتر نشود.

وی با تأکید بر ضرورت کاهش فاصله‌های طبقاتی جهت وحدت و نزدیکی امت اسلامی خاطرنشان کرد: چنین افتتاحیه‌هایی کار یک نفر‌ مجموعه‌ای همچون شهرداری نیست بلکه ارگان‌های بسیاری از قبیل شهرداری، شورای شهر، استانداری، فرمانداری و دستگاه‌های مختلف در به سرانجام رساندن آن دخیل هستند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه همگان در ثواب راه اندازی چنین مجموعه‌هایی سهیم هستند، ادامه داد: تعامل، همکاری، همدلی و یکدلی موجود میان مجموعه‌ها کماکان ادامه داشته باشد؛ هر پیشرفتی در کشور مرهون یکدلی و همدلی است.

وی بیان داشت: از شورای شهر، شهرداری، فرمانداری، استانداری و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها ضمن تشکر در به سرانجام رساندن پروژه حال حاضر انتظار همدلی و همکاری بیشتر را می‌خواهیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید از جوانان منطقه برای حضور در مناسبات دعوت شود، گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر برای برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی و مناسبت‌های دینی بصورت بهینه مورد استفاده قرار بگیرد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات