۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۶۲۶۵۱۷
از سوی مدرسه المهدی اهواز؛

ستاد جهیزیه استان خوزستان با حضور مسؤولان استانی افتتاح شد

ستاد جهیزیه استان خوزستان با حضور مسؤولان استانی افتتاح شد
ستاد جهیزیه استان خوزستان با حضور مسؤولان استانی از سوی مدرسه علمیه المهدی اهواز افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ستاد جهیزیه استان خوزستان با حضور مسؤولان استانی از جمله حجت الاسلام سلطانی، مدیر حوزه علمیه امام مهدی اهواز، موصلی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، مسؤول قرارگاه ابوالفضل و نمایندگانی از ناحیه بسیج امام علی (ع) افتتاح شد.

در این مراسم حجت الاسلام سلطانی، مدیر حوزه علمیه امام مهدی (عج) به بیان اهداف افتتاح نمایشگاه دائمی ستاد جهیزیه و آثار خیرات و برکاتی که از این کار حاصل می‌شود اشاره کرد.

 در ادامه موصلی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به تعداد مددجویانی نیازمند که عمدتا از قشر جوان هستند، خاطرنشان کرد: با افتتاح این  نمایشگاه دائمی مشکل خیل عظیمی از جوانان مرتفع می‌گردد.

همچنین سردار هاتف، مسؤول قرارگاه حضرت ابوالفضل با اشاره به وظیفه انسانی سپاه گفت: یکی از موارد انسانی برطرف‌کردن مایحتاج زوج‌های جوان است و با افتتاح این مجموعه این مشکل برطرف می‌شود.

لازم به ذکر است، این مرکز در حصیرآباد اهواز واقع شده و با حذف واسطه، تمامی اقلام مورد نیاز زوج‌های جوان را برای تشکیل یک زندگی فراهم آورده می‌آورد و کالا‌های موجود بصورت مستقیم از تولیدکنندگان ایرانی خریداری و با کمترین قیمت عرضه می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نعیم شری پور
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
خدا وجود بزرگوارانی همچون حاج آقای سلطانی رو در رکاب ولایت و علمداران واقعی دین که عامل به وظیفه هستند رو حفظ بکنه
0
0
مهسادیرجامه
Iran, Islamic Republic of
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
سلام من نیازبه جهیزیه دارم به علت پدردمادرندارم نمیتونم جهیزیه خودموبخرم لطفا بهم کمک کنید
2
0