۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۲۶۵۲۳
در مدرسه علمیه ثامن الائمه برگزار می شود؛

نشست فرهنگی «لزوم برخورداری از اندیشه تقریبی برای طلاب علوم دینی»

نشست فرهنگی «لزوم برخورداری از اندیشه تقریبی برای طلاب علوم دینی»
همزمان با ولادت پیامبراکرم(ص) نشست فرهنگی «لزوم برخورداری از اندیشه تقریبی برای طلاب علوم دینی» در مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) برگزار می شود.

سرکار خانم فاضله، مهتاب سادات طباطبایی معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران ثامن الائمه(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تقویت اندیشه تقریب تاکید کرد و گفت: تقریب مذاهب یکی از مهمترین مولفه های زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است.

وی تنها راه رهایی و عبور از شرایط کنونی را وحدت و برادری در تمام سطوح جوامع اسلامی دانست و ادامه داد: لازم است کشورهای اسلامی با اعتصام به قرآن و سیره نبوی منافع و مصالح مشترک خودشان را بشناسند و آن را در راستای وحدت جوامع اسلامی و قدرت مسلمانان ارتقاء دهند.

طباطبائی ادامه داد: احترام به مذاهب، اخوت و تعاون اسلامی لازمه ایجاد و تعمیق اندیشه تقریبی است و طلاب در تحقق این مهم باید پیشگام باشند و با تبلیغ مشترکات جامعه اسلامی، وحدت مسلمانان را تقویت و موانع تقریب را رفع کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران ثامن الائمه(ع) تهران از برگزاری مراسمی به مناسبت میلاد با سعادت پیامبراکرم(ص) در همین حوزه خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر مهربانی ها و محور وحدت امت اسلامی مدرسه علمیه خواهران ثامن الائمه(ع) مراسمی با موضوع «لزوم برخورداری از اندیشه تقریبی برای طلاب علوم دینی» روز دوشنبه 20 آبان ماه راس ساعت 10 صبح در همین مدرسه علمیه برگزار می کند.

وی افزود: سخنرانی ویژه این مراسم حجت الاسلام جازاری معمویی تولیت مدرسه علمیه خواهران ثامن الائمه(ع) خواهد بود./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات