۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۲۶۵۴۳
حجت الاسلام سالک:

دولت کشور را معطل بیگانگان کرده است

دولت کشور را معطل بیگانگان کرده است
عضو فراکسیون روحانیت پارلمان از اهمال دولت در رسیدگی به مشکلات مردم انتقاد کرد و گفت: دولت کشور را معطل بیگانگان کرده است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۱۹ آبان ماه سال ۹۸ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود گفت: در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد عظمت جمهوری اسلامی و افول آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم.

وی افزود: رسالت ما حفظ امانت الهی است، یعنی حمایت از رهبری و انس با قرآن و بصیرت مردم. پس در این مسیرباید اول حفظ نظام که از اوجب واجبات است دوم جلوگیری از تفرقه، اختلاف و نفوذ بیگانگان و سوم تلاش برای استحکام درون تشکیلاتی نظام با اصلاح ساختار‌ها و سازماندهی دقیق با بکارگیری جوانان و نخبگان را مدنظر داشته باشیم.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان تصریح کرد: در دنیای امروز دیگر شرق و غرب معنایی ندارد و بلکه دشمنی جهان سلطه با اسلام ناب محمدی شکل گرفته است. در شرایط کنونی باید با تکیه بر فرمان‌های الهی، توکل به خداوند بزرگ و ریسمان الهی عترت پاک پیامبر و همچنین در زمان غیبت کبری به جانشین آن حضرت یعنی مقام معظم رهبری چنگ زد.

وی تاکید کرد: تطبیق اخلاق، سیاست، فرهنگ و اقتصاد با محتوای قرآن و عترت عملی جدی است. بی تردید و با اعتقاد راسخ می‌گویم که در این نبرد اسلام پیروز خواهد شد.

حجت الاسلام سالک با انتقاد از دولت به دلیل اهمال در رسیدگی به مشکلات مردم، بیان داشت: متاسفانه دولت کشور را معطل بیگانگان کرده است. امروز باید برای حل معضل بیکاری، معیشت مردم، گرانی و تورم به ظرفیت‌های جوانان، نخبگان و مردم و سیاست‌های ابلاغی رهبری مثل اقتصاد مقاومتی تلاش حداکثری کرد. دشمن نیز بداند ما در مقابل فشار حداکثری آمریکا و اروپا سر خم نخواهیم کرد.

گفتنی است این عضو فراکسیون روحانیت در بخش دیگری از نطق خود در خصوص «حق‌آبه‌های کشاورزان و جلوگیری از بارگذاری در استان‌های بالادستی و اقدام برای انتقال آب بر اساس قانون توزیع عادلانه آب به فلات مرکزی»، «رفع بیکاری در راستای تحقق رونق تولید، حمایت و تقویت صاحبان صنایع»، «تامین دارو برای بیماران خاص و بیمارستان‌ها» و «سند تحول آموزش و پرورش، مسأله رتبه بندی معلم‌ها، خرید خدمتی‌ها و حق التدریسی‌ها» تذکراتی را به مسؤولان دولت دوازدهم مطرح کرد. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات