۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۲۶۵۴۵
ویژه طلاب

ثبت نام دوره های آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی و عربی آغاز شد

ثبت نام دوره های آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی و عربی آغاز شد
ثبت نام دوره فشرده یک ساله آموزش مجازی و آفلاین زبان های انگلیسی و عربی با تخفیف ویژه برای طلاب از سوی مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی زبان به صورت غیر حضوری کرده است.

این دوره ها در دو زبان انگلیسی و عربی به صورت مجازی و آفلاین برگزار می شود و در صورت عدم موفقیت در پایان دوره مبلغ پرداختی از سوی طلبه برگشت داده می شود.

اساتید مبلغ بین‌المللی و فارغ التحصیل از اروپا، اعطای گواهی پایان دوره، عدم نیاز به کامپیوتر و آموزش از مبتدی از جمله شرايط و مزايای این دوره محسوب می شود.

در این دوره استاد به صورت خصوصی همراه با طلبه بوده و کلاس ها به همراه فیلم ها و کارتون های آموزشی زبان اصلی و گروه های چت برای مکالمه فعال شده است.

گفتنی است، دوره فشرده یکساله بوده و کل دوره ۱۲ترم است و هر ترم یک ماه به طول خواهد انجامید.

تخفيف ويژه برای طلاب در نظر گرفته شده و هر ترم ۴۰ هزار تومان از طلاب گرفته می شود که کل مبلغ دوره 480 هزار تومان می شود.

یادآور می شود، کلاس‌‌ها به صورت آفلاین (ضبط شده صوتی) برگزار می شود، از این رو طلبه در هر زمان که بخواهد می‌تواند به کلاس ها گوش کرده و دوره را ادامه بدهد. دو جلسه اول رایگان بوده و  مهلت ثبت نام تا ۲۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر می توانند به آی دی کانال مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) به نشانی Eitaa.com/adminzaban در ایتا پیام فرستاده یا با شماره ۰۲۵۳۷۱۰۸۱۴۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۹ تماس حاصل کنند./1330/ج

ارسال نظرات