۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۲۶۵۷۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بیانیه گام دوم از اسناد مهم انقلاب است

بیانیه گام دوم از اسناد مهم انقلاب است
نماینده ولی فقیه در لرستان بیانه گام دوم را از اسناد مهم انقلاب خواند و گفت: عمل به این بیانیه که تحلیل جامعی از انقلاب است، راه نجات کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در همایش بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن همایش جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم از اسناد مهم انقلاب اسلامی ایران است که در آن تحلیل جامعی از انقلاب اسلامی ایران ارائه شده است.

انقلاب اسلامی مفهوم قدرت را تغییر داد

وی به بیان ویژگی های انقلاب پرداخت و افزود: انقلاب عصر جدیدی به وجود آورد، مبدأ تاریخ شد، شعارها و اهداف انقلاب فطری بوده و آزادی، استقلال، عدالت و استکبارستیزی شعارهای انقلاب است، سوم اینکه مفهوم قدرت را تغییر داد و به برکت انقلاب اسلامی امروز اراده مردم بالاترین قدرت شده است.

در چهل سال دوم انقلاب باید کارهای تمدنی انجام شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تمام معادلات و محاسبه ها به نفع انقلاب اسلامی ایران عوض شده است، اظهار داشت: به برکت انقلاب امروز تحریم ها بر نظام اثری نداشته و در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای ایران کاری از دست آمریکایی ها برنمی آید و معادله به نفع ایران عوض شد.

وی حرکت به سمت پیشرفت و تمدن نوین اسلامی را دیگر ویژگی بیانیه گام دوم خواند و خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم تحلیل صحیحی از گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی ارائه داده است، امروز در چهل سال دوم انقلاب باید کارهای تمدنی انجام دهیم.

سپردن مسؤولیت ها به نسل جوان دیگر ویژگی بیانیه گام دوم است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر اینکه در چهل سال دوم انقلاب باید به نسل جوان اعتماد کرد و کارها را به جوانان واگذار کنیم، گفت: برای ساختن تمدن اسلامی در چهل سال دوم باید به جوانان اعتماد کرد و از نوآوری و خلاقیت و توان جدید جوانان بهره مند شد.

وی با اشاره به تأکید رهبر در تکیه بر ظرفیت های درونی یادآور شد: باید به این باور برسیم که راه نجات کشور و رفع مشکلات اقتصادی تکیه بر ظرفیت ها و توانایی های درونی است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات