۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۶۲۶۶۵۱
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

نیاز جامعه امروز نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی برگرفته از فرهنگ مهدوی است

نیاز جامعه امروز نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی برگرفته از فرهنگ مهدوی است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی تأکید کرد و گفت: این سبک زندگی اسلامی باید برگرفته از فرهنگ مهدویت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، یکشنبه شب در جلسه شورای سیاست گذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت های مهدوی استان گفت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی برگرفته از فرهنگ مهدویت ضروری است.

وی با اشاره به اعتقاد به امام در زندگی انسان افزود: اعتقاد به امام و مهدویت نه تنها در زندگی فردی، بلکه در حوزه های اجتماعی، سیاسی  و فرهنگی نقش آفرین است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه هم اکنون این اعتقاد و باور به منصه ظهور رسیده است و انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است، ادامه داد: امروز تداوم انقلاب، معنویت مردم و توجه جامعه به امام زمان(عج) نیازمند ترویج سبک زندگی اسلامی برگرفته فرهنگ مهدویت است.

وی ادامه داد: فعالیت های مهدوی در ۴۰ سال دوم انقلاب باید رنگ و شکل دیگری داشته باشد و این برنامه ها تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه برنامه های مهدویت در گام دوم نباید به برگزاری جشن و مراسم و و پلاکارد خلاصه شود، اظهار داشت: امروز باید این برنامه ها در راستای هدایت انقلاب به سمت ظهور و آمادگی، تلاش و جهت دهی فعالیت ها سوق داده شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم ترسیم دیگری از مسأله امام زمان(عج) ارائه داده است، خاطرنشان کرد: در گام دوم به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور امام و ولایت ایشان هستیم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات