۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۶۲۶۶۵۳
حجت الاسلام پیرمحمدی خبر داد؛

برگزاری طرح قرآنی کوثر در حوزه علمیه لرستان

برگزاری طرح قرآنی کوثر در حوزه علمیه لرستان
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان گفت: طرح قرآنی کوثر با محوریت همسران طلاب در حوزه علمیه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح کوثر در حوزه علمیه استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح قرآنی کوثر با همکاری معاونت تهذیب مدارس علمیه برادران و حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار می شود، افزود: همسران طلاب در این طرح آموزشی شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام پیرمحمدی یادآور شد: همسران طلاب در برگزاری طرح کوثر دوره معارف اسلامی را طبق جدول زمان بندی شده فرا می گیرند.

وی در ادامه اظهار داشت: آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید قرآن، آشنایی با فقه زندگی و آیین زندگی، آشنایی با شیوه های همسرداری و عقاید اسلامی از محورهای برگزاری طرح قرآنی کوثر است.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان بیان کرد: امید است در سایه اجرای برنامه های قرآنی  بتوانیم گام های مؤثری در تقویت فرهنگ قرائت قرآن و انس بیشتر خانواده ها با قرآن برداریم.

وی اذعان داشت: هدف از اجرای برنامه های قرآنی نهادینه سازی ارزش ها و تعالیم دینی بین خانواده ها و تأثیرگذاری این مهم در تربیت فرزندان است.

حجت الاسلام پیرمحمدی عنوان داشت: با نهادینه سازی ارزش ها بین کانون خانواده ها می توان در تحکیم بنیان خانواده و مصون سازی این نهاد مقدس در برابر آسیب های اجتماعی نقش آفرین شد و این ارزش ها در جامعه نیز تقویت شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات