۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۲۶۷۱۰
در راستای تبلیغ در روستاها؛

دوره‌های مهدویت و یمانی به همت مدرسه امام صادق آبادان برگزار می‌شود

دوره‌های مهدویت و یمانی به همت مدرسه امام صادق آبادان برگزار می‌شود
حجت الاسلام باروتکوب گفت: دوره‌های مهدویت و یمانی برای طلاب در راستای تبلیغ در روستا‌ها از سوی مدرسه امام صادق (ع) آبادان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام حمید باروتکوب، معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق (ع) آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره تخصصی مشاوره خبر داد و گفت: این دوره در رشته‌های خانواده، تربیت فرزند، تحصیل، روانشناسی بالینی به مدت دوسال با اعطای مدرک معتبر از مرکز مدیریت کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق (ع) آبادان با بیان اینکه مدرک اعطایی به قبول شدگان دوره اعطا می‌شود، ادامه داد: در این دوره که جمعه و پنج شنبه‌های هر هفته به صورت کارگاهی و با حضور اساتیدی از قم و تهران برگزار می‌شود،  ۲۰ آقا و ۱۰ خانم شرکت کردند.

جحت الاسلام باروتکوب با اشاره به برگزاری دوره‌های مهدویت و یمانی برای طلاب در راستای تبلیغ در روستا‌ها خاطرنشان کرد: اعزام ده طلبه سطح بالا برای شرکت در امتحان پایانی قضاوت به استان و تشکیل گروه‌ها و هیأت علمی به صورت تخصصی در موضوعات مختلف در سطح اول و دوم دیگر فعالیت‌های مدرسه است.

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۷ ربیع الاول بیان داشت: ۱۵ نفر از طلاب سطح دو افتخار پوشیدن لباس مقدس روحانیت را کسب کردند که در قم توسط حضرت آیت الله نوری همدانی ملبس خواهند شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق (ع) آبادان در پایان از تدوین ۵۰ مقاله توسط طلاب در پایه‌های مختلف تحصیلی خبر داد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات