۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۲۶۷۱۱
کریمی قدوسی در خبرگزاری رسا:

ریشه عصبانیت رییس جمهور بازشدن دوباره پرونده حسین فریدون است

ریشه عصبانیت رییس جمهور بازشدن دوباره پرونده حسین فریدون است
عضو کمیسیون امنیت ملی ریشه عصبانیت رییس جمهور را بازشدن دوباره پرونده حسین فریدون دانست و گفت: هجمه ها به قوه قضاییه به دنبال دستگیری جعبه سیاه نفوذ در قوه قضاییه است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا،جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور در خبرگزاری رسا از نزدیک در جریان فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید با بیان اینکه در دوران زعامت رهبر معظم انقلاب سه فراز مهم فتنه88، دوران مذاکرات و پروژه نفوذ در حوزه مسائل سیاسی، اجتماعی، امنیتی و حاکمیتی وجود دارد، گفت: فتنه 88 محصول طراحی های اوایل انقلاب و خصوصا بعد از ارتحال امام خمینی(ره) بود که در سال 88 به اوج خود رسید.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف فتنه 88 از پادرآوردن نظام اسلامی از طریق ضربه به امنیت و اقتدار حکومت اسلامی بود.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر در دولت آقای روحانی، هدف مذاکرات را تضعیف جایگاه ولایت فقیه دانست و عنوان کرد: طراحی مذاکرات با کمک سرویس های خارجی به گونه ای صورت گرفته بود که ولی فقیه را در بن بست قرار دهد.

کریمی قدوسی با بیان اینکه پس از برجام رهبر انقلاب جریان انقلابی را به سمت شناسایی پروژه نفوذ هدایت کردند، ابراز کرد: جریان نفوذ به دنبال بدست گرفتن اتاق فکر جمهوری اسلامی و محقق کردن اهداف فتنه88 و مذاکرات است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی در حال جنگ تمام عیار با پروژه نفوذ است، خاطرنشان کرد: با دستگیری روح الله زم جریان نفوذ ابعاد بین المللی پیدا کرده است و اطلاعاتی بدست آمده که مورد توجه کشورهای همراه واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه در پروژه نفوذ مظاهر اقتدار حاکمیت انقلابی مانند ولی فقیه، سپاه، بسیج، ارتش و قوه قضاییه مورد هجمه وسیع قرار گرفته است، اظهار کرد: در دوره قبلی قوه قضاییه که ریاست قوه همکاری خوبی با دولت داشت این قوه به شدت مورد هجمه دولت قرارگرفت.

کریمی قدوسی ریشه عصبانیت رییس جمهور در سفر به یزد را باز شدن دوباره پرونده حسین فریدون و مهدی جهانگیری در قوه قضاییه دانست و افزود: هجمه ها به قوه قضاییه به دنبال دستگیری اکبر طبری جعبه سیاه نفوذ در قوه قضائیه است که نقش مهمی در پرونده حسین فریدون دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح شفافیت آرا در مجلس فعلی به نتیجه ای نخواهد رسید، گفت: برخی از نمایندگان مجلس در اظهاراتشان با طرحی مخالفت یا موافقت می کنند، اما در هنگام رأی دهی براساس منافعشان عمل می کنند.

وی با بیان اینکه اگر دولت احمدی نژاد به مسیر صحیح خود ادامه می داد امروز خبری از تحریم ها نبود، عنوان کرد: احمدی نژاد عمدا کارها را رها کرد تا نظام مجبور به تایید مشایی شود.

کریمی قدوسی با اشاره اینکه عملکرد رییس مجلس، هیأت رییسه و نمایندگان زیر ذره بین مردم بوده است، بیان کرد: همکاری مجلس با دولت در تصویب 20 دقیقه ای برجام نکته منفی در اذهان مردم است که تاثیر آن در انتخابات آینده روشن خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارزیابی نزدیکان علی لاریجانی از انتخابات منفی است، گفت: تسریع در بستن لیست نامزدهای انتخابات مجلس در قم سبب برافروختگی نزدیکان علی لاریجانی شده است.

وی افزود: مطالبه اصلی مردم از شورای نگهبان پرهیز از محافظه کاری در تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس است.

وی در پایان خبرگزاری رسا را پایگاه مهم جهادی و بصیرتی دانست و  اظهار داشت: این خبرگزاری باید همچون گذشته در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی قدم بردارد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا گزارشی از فعالیت های این رسانه حوزوی ارائه داد./1350/پ201/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
مقاومت مبتنی بر گفتمان انقلابی یا تسلیم در برابر دوگانه مذاکره یا جنگ بر اساس سند راهبردی و تحولخواه گام دوم انقلاب:
تا زمانی که مشکلات ساختاری داخل کشور حل نشود، و اصلاحات ساختاری در اقتصاد،نظام پولی و بانکی رانتی کشور صورت نگیرد، دست آقایون و آقازاده های دزد ،رشوه خوار و رانتخوارشان از اقتصاد کشور کوتاه نشود، و هر مسئول فاسدی که در طول این ۴۰ سال در هر رده ای که از موقعیتشان سواستفاده کرده و فساد نموده اند و به قول معروف جیب انقلاب ، نظام و آرمان ها و ارزشهای والای شهدای مردم مظلوم رو زده و حالا کلاس سکولار و لیبرال شدنشان را به رخ مردم می کشند و بخاطر منافعشان ، پاسپورت خارجی و اقامت خارج از کشور خود و فرزندانشان دم از اعتدال گرایی و اصلاح طلبی می زنن و اصولگرای محافظه کار، اعتدالی یا اصولگرای اصلاح طلب شده اند!!!.خود را پشت سر مشکلات معیشتی مردم، ناشی از سوء مدیریت خودشان پنهان نموده ،،فرزندانشان رو به خارج از کشور فرستاده و برای خودشان در غرب خانه و کار و کاسبی راه انداخته اند، و علارغم بی میلی ظاهری مترصد فرصتی-معجزه تکرار- بواسطه مذاکره با غرب یا تهدید به تحریم نظام و باج خواهی با آشوب و قربانی کردن مردم...جهت حفظ منافع شخصی خود و خانواده در داخل و خارج از کشورند، محاکمه نشوند،مذاکره با ترامپ یا غیر ترامپ برای این مردم مظلوم و شهیدپرور بی فایده که هیچ ،پر ضرر هم هست.
0
0