۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۲۶۷۳۸

۲۰ هزار اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند

۲۰ هزار اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امسال ۲۰ هزار نفر از اردبیل به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار شکر عبدی در مراسم اعزام کاروان راهیان نور اردبیل اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امسال 20 هزار نفر از اردبیل به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌های دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی نیز بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور و یادواره‌های شهدا به عنوان یک لازمه اساسی و مهم در دستور کاری قرار گرفته و درصدد هستیم تا این برنامه‌ها را تا پایان سال رونق بخشیده و در امر تاثیرگذاری و تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی پیشگام باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یکی از اهداف محوری برگزاری اردوهای راهیان نور آشناسازی نسل جوان و امروزی با فرهنگ ناب دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان انقلاب اسلامی است که باید در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

عبدی تصریح کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک موضوع مهم و اساسی است که در این زمینه درصدد هستیم از ظرفیت‌های راهیان نور و یادواره‌های شهدا برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز بهره‌ ببریم و به وظایف و رسالت‌ خطیر و حساس خود عمل کنیم.

وی بیان کرد: ایجاد روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان برای ما بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه دشمنان درصدد هستند این روحیه و باور را تغییر داده و منحرف کنند که باید با آگاه‌سازی و هوشیاری بتوانیم نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی و به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات