۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۲۶۷۷۱

بیش از ۶ هزار تسهیلات بانکی برای بازسازی مناطق سیل زده آق قلا اختصاص یافت

بیش از ۶ هزار تسهیلات بانکی برای بازسازی مناطق سیل زده آق قلا اختصاص یافت
فرماندار شهرستان آق‌قلا گفت: ۶ هزار و ۲۷۹ پرونده متقاضیان از تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت در مناطق سیل‌زده شهرستان آق‌قلا تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، امیرشیر توماج در بیست و چهارمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق‌قلا اظهارداشت: 6 هزار و 279 پرونده متقاضیان از تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت در مناطق سیل‌زده شهرستان آق‌قلا تشکیل شده است.

وی افزود: 5 هزار و 423 پرونده تاکنون انعقاد قرارداد با بانک را انجام داده‌اند که یک‌هزار و 469 پرونده در بخش احداثی، 2 هزار و 332 پرونده مربوط به تعمیری و یک‌هزار و 622 پرونده در بخش معیشتی است.

فرماندار شهرستان آق‌قلا گفت: ارزیابی هفت هزار و 251 واحد مسکونی سیل‌زده در این شهرستان انجام شده و از مجموع واحدهای خسارت‌دیده دو هزار و 311 واحد مسکونی احداثی و چهار هزار و 392 واحد نیز نیازمند تعمیر است.

توماج افزود: چهار هزار و 84 واحد مسکونی شهری و سه هزار و 167 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده روستایی مورد ارزیابی کارشناسان بنیاد مسکن قرار گرفتند.

وی خواستار تسریع در پرداخت کمک های بلاعوض و تسهیلات شهروندان سیل‌زده از مدیران بانک‌های عامل شد و از انعقاد قرارداد 5 هزار و 423 پرونده تاکنون خبر داد و گفت: یک‌هزار و 469 پرونده احداثی، 2 هزار و 332 پرونده تعمیری و یک‌هزار و 622 پرونده معیشتی متقاضیان مناطق سیل‌زده شهرستان آق‌قلا موفق به انعقاد قرارداد در بانک‌های عامل شده و از تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت استفاده کرده‌اند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات