۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۲۶۷۷۴

۲۰۰ واحد مسکونی ساخت سپاه گیلان ‌هفته بسیج تحویل محرومان می‌شود

۲۰۰ واحد مسکونی ساخت سپاه گیلان ‌هفته بسیج تحویل محرومان می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: سپاه گیلان در هفته بسیج ۲۰۰ واحد مسکونی را در سراسر استان و ۵ واحد مسکونی نیز در شهر رشت را تحویل محرومان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی در جلسه هماهنگی و تشریح برنامه‌های هفته بسیج در فرمانداری رشت اظهار داشت: سپاه گیلان با وجود تمام محدودیت‌های مالی و اعتباری برنامه‌های مختلفی را برای هفته بسیج برگزار می‌کند و امسال نیز اینگونه است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به تجمع بسیجیان در روز 5 آذر گفت: این تجمع به‌مناسبت هفته بسیج در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود و بایستی جمعیت کثیری که در این میدان تجمع می‌کنند را به‌خوبی ساماندهی کنیم.

وی تصریح کرد: یادواره 92 هزار بسیجی همزمان با سراسر کشور در مرکز استان گیلان نیز برگزار می‌شود و همچنین قرار است برای تجمع بسیجیان در روز 5 آذر در میدان شهدای ذهاب رشت یک سخنران کشوری نیز دعوت شود.

اصحابی با اشاره به سایر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد: سپاه گیلان در هفته بسیج 200 واحد مسکونی را در سراسر استان و 5 واحد مسکونی نیز در شهر رشت را به دست محرومان می‌رساند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: نمایشگاهی به‌مناسبت هفته بسیج در سبزه میدان رشت برگزار می‌شود و همانند سال‌های گذشته مراسم دیدار با خانواده شهدا داریم که از اعضا و مسئولان مربوطه درخواست داریم در تأمین هدایای مربوط به این دیدار به ما کمک کنند.

وی در ارتباط با گلباران مزار شهدا گفت: در سال‌های گذشته به‌صورت نمادین فقط تعدادی از قبور مطهر شهدا را گلباران می‌کردیم که این موضوع باعث رنجش خانواده‌های معزز شهدا می‌شد و اگر نمی‌توانیم تمام قبور را گلباران کنیم بهتر است که اسم برنامه یعنی گلباران مزار شهدا را به چیز دیگری تغییر دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: بسیج نماد وحدت و ایثار است که با دستور امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب تأسیس شد و به تعبیر مقام معظم رهبری دارای ظرفیت بالا و پایگاه اجتماعی خوب در سطح کشور است و برای جهاد علمی در کشور عملکرد خوبی برای کشور دارد.

فریبرز سعیدی‌کیا فرهنگ بسیج را فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان با فرهنگ بسیجی و برنامه‌ریزی مدون می‌توان برای نسل جدید انقلاب نقشه راه درستی تبیین کرد.

برنامه عصر شعر در روز 11 آذر به‌مناسبت شهادت میرزا کوچک خان، نمایشگاه فرهنگی، نمایشگاه عکس از 2 تا 7 آذر، نمایشگاه نقاشی و اجرای 2 نمایش از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در رشت است که بیشتر آنها در مجتمع خاتم‌الانبیا(ص) برگزار می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات